מטריקס הטמיעה מערכת ERP של תפנית באלקטרוניקס פרו; ההיקף: מיליון שקלים

המערכת מטפלת בניהול הפיננסי, הלוגיסטי, ניהול השירות וקשרי הלקוחות של החברה ● באמצעות ממשק אחיד, היא מספקת מידע אודות כל המותגים והמוצרים להם מספקת אלקטרוניקס פרו שירות, תמונה מלאה של הלקוחות והטכנאים, וכן מודול לניהול קריאות שירות

מטריקס הטמיעה מערכת ERP של תפנית באלקטרוניקס פרו, חברת שירות למוצרי אלקטרוניקה וחשמל ביתיים. הפרויקט ארך כשלושה חודשים והסתיים באחרונה, והיקפו הכספי עומד על כמיליון שקלים.

אלקטרוניקס פרו מספקת שירותי תמיכה למותגי היבואניות: מיניליין/סמליין, יבואנית סמסונג (Samsung), וניופאן, יבואנית טושיבה (Toshiba).

מערכת תפנית מטפלת בניהול הפיננסי, הלוגיסטי, ניהול השירות וקשרי הלקוחות של החברה. באמצעות ממשק אחיד, היא מספקת מידע אודות כל המותגים והמוצרים להם מספקת החברה שירות, תמונה מלאה של הלקוחות והטכנאים, וכן מודול לניהול קריאות שירות. המערכת כוללת מידע מפורט אודות המוצרים השונים, שמוצג לנציגי השירות בזמן שיחות השירות עם לקוחות. היא משרתת עשרות משתמשים מסוגים שונים, ביניהם מנהלים, נציגי שירות במוקד, טכנאים, אנשי כספים ולוגיסטיקה.

רפי מקסימוב, הבעלים של אלקטרוניקס פרו, אמר כי "באמצעות תפנית אנחנו יכולים לראות במקום אחד את כל הלקוחות, לנהל את כל פעילויות המותגים ולספק טיפול מהיר ללקוח. זאת, הודות לניהול מלא של מאגר הטכנאים והשיבוץ שלהם לטיפול בקריאות שירות, ומידע מקיף ומלא אודות כל מוצר, שעומד לרשות נציג השירות בזמן השיחה עם הלקוח". לדבריו, "בעתיד הקרוב נשלב גם את מודול ניהול המעבדות של תפנית וניישם מסופונים ניידים לטכנאים, שיתממשקו עם המערכת".

אלי ירקוני, מנהל מכירות ופיתוח עסקי בחטיבת המערכות העסקיות של מטריקס, אמר כי "לפני שיישמנו את תפנית באלקטרוניקס פרו החברה עבדה עם מערכות בפיתוח עצמי. המעבר למערכת ERP ייעודית לחברות שירות ותמיכה מאפשר לשפר באופן ניכר את מהירות התגובה ללקוחות ולעבוד ביעילות ובנוחות עם מאגר גדול של לקוחות, מותגים וטכנאים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים