ויווק קונדרה, Salesforce.com: "המובייל הפך לדשבורד של חיינו"

"היכולת הזו לחוות את העולם ואת האנשים שחיים בו דרך לוח המחוונים הזה, מובילה אותנו לתקשר זה עם זה אחרת, לעשות עסקים אחרת ובסופו של דבר - לחיות אחרת", אמר קונדרה - סגן נשיא בכיר ב-Salesforce.com ● לדבריו, "מנכ"לים טובים מבינים שהדבר הכי חשוב שהם צריכים להתמודד איתו היום הוא לא ביצועים פיננסיים או פיתוח עסקי – אלא הלקוחות" ● "אנחנו מבינים שהאופן שבו העולם עובד השתנה מהיסוד", הוסיף, "המטרה שלנו היא לעזור לכם להשתנות יחד איתו"

"הכל סביבנו משתנה. אנו חיים בעידן מרתק, שבו כולנו מחוברים להכל תמיד. אם תחשבו על זה, המובייל הפך למעשה לדשבורד של חיינו", כך אמר ויווק קונדרה, סגן נשיא בכיר ב-Salesforce.com. לראשונה אי-פעם, לדבריו, "חברות יכולות לשים היום את האנשים בלב הפעילות – בין אם מדובר בלקוחות, שותפים או עובדים. מאחורי כל אפליקציה עומד בנאדם, עם חלומות, שאיפות ומטרות. היכולת הזו לחוות את העולם ואת האנשים שחיים בו דרך לוח המחוונים הזה, מובילה אותנו לתקשר זה עם זה אחרת, לעשות עסקים אחרת ובסופו של דבר – לחיות אחרת".

קונדרה, ששימש בעבר כמנמ"ר הראשון של ממשלת ארצות הברית, אמר את הדברים אמש (ב'), בפתיחת כנס Dreamforce 2013 שעורכת השבוע Salesforce.com בסן פרנסיסקו. הכנס, שעל פי החברה משך לא פחות מ-130 אלף משתתפים מ-80 מדינות, נערך במרכז הכנסים מוסקוני (Moscone) ויינעל ביום ה'. את המשלחת הישראלית לאירוע, שכוללת כ-120 נציגים, מוביל נתן גביש – סגן נשיא לפיתוח עסקי בישראל ב-Salesforce.com.

לדברי קונדרה, "מהפכת המובייל עזרה למיליארדי בני אדם לתקשר זה עם זה. עד 2017 יהיו בעולם חמישה מיליארד טלפונים ניידים. חמישה מיליארד! לראשונה, חקלאים באפריקה, לדוגמה, יוכלו לדעת בדיוק מה התפוקה שלהם, כי יהיו להם את האמצעים לבצע בקרה על העבודה שלהם ועל היקף התוצרת שלהם. לא יוכלו לרמות אותם יותר. המשמעות של התפוצצות המובייל בתחומים כמו בריאות, ביטחון וחינוך היא כמעט בלתי נתפסת. השינוי הזה כבר התחיל וקנה המידה שלו אדיר".

ויווק קונדרה, סגן נשיא בכיר ב-Salesforce.com, על הבמה ב-Dreamforce 2013

"בהיבט העסקי, המובייל והרישות החברתי יצרו שינוי במאזן הכוח", הוסיף. "הכוח עבר מקומץ של אנשים – לכולם. לראשונה, ללקוחות שלנו יש כלים שמאפשרים להם לדבר על החלומות, השאיפות והמטרות שלהם. יש להם כלים שמאפשרים להם לוודא ששומעים אותם ומתייחסים ברצינות לצרכים שלהם. יש להם כלים שמאפשרים להם להפוך עסק להצלחה אדירה או לכישלון חרוץ. אסור לטעות: הלקוחות מודעים לכוח הזה והם יודעים להשתמש בו היטב".

לכן, הסביר קונדרה, "מנכ"לים טובים מבינים שהדבר הכי חשוב שהם צריכים להתמודד איתו היום, שנים ספורות אחרי המשבר הכלכלי של 2008-2009, הוא לא ביצועים פיננסיים או פיתוח עסקי – אלא הלקוחות. זה חשוב היום מאי-פעם, כי היום העסק יכול – וצריך – להתחבר ללקוחות בדרכים שלא היו זמינות לו בעבר. אבל זה אפילו יותר גדול מזה, כי היום אתה יכול אפילו לשנות את האופן שבו אתה מתקשר עם הלקוחות שלך".

"ואם כבר עסקנו בתקשורת עם הלקוח – כמה מכם באמת מכירים את הלקוחות שלכם?", שאל קונדרה. "על פי דו"ח של יבמ (IBM), שני-שליש מהחברות לא מכירות את הלקוחות שלהן לעומק. זה אומר ששני-שליש מהלקוחות מקבלים היום שירות מחברות שלא מוכנות לעתיד. האם אתם הייתם רוצים לעבוד עם חברה שלא מבינה את העתיד ולא מוכנה אליו? כנראה שלא. לכן התכנסנו כולנו פה השבוע, כדי לדבר על העתיד הזה ועל אילו שינויים כולנו צריכים לעשות כדי להתאים את עסקינו אליו".

130 אלף משתתפים מ-80 מדינות. Dreamforce 2013. צילום: אור יעקב

הוא אמר, כי "הלקוח היום יכול לפטר כל אחד – מהדירקטוריון והמנכ"ל וכל הדרך למטה. מדובר בשנוי מהותי שמכריח את כולנו לחשוב מחדש על האופן שבו התעשיות שלנו פועלות. אם תשאלו את מנכ"ל טויוטה (Toyota) על האופן שבו הוא מסתכל על העסק שלו, הוא יאמר לכם שהוא רואה מכונית בתור iPhone עם גלגלים. עליו להמציא מחדש את השוק שבו הוא פועל – והוא מבין את זה".

"אנחנו ב-Salesforce.com מאמינים שיש ארבעה תחומים, שהתמקצעות בהם תסייע לכם להתאים את העסק לעתיד", פירט קונדרה: שיווק, מכירות, שירות ובניה. הוא הדגים איך Salesfore.com מציעה מוצרים ופתרונות בתחומים הללו והציג סיפורי לקוח בכל אחד מהם. "אנחנו מבינים שהאופן שבו העולם עובד השתנה מהיסוד", סיכם קונדרה, "המטרה שלנו היא לעזור לכם להשתנות יחד איתו".

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לארצות הברית

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים