תוכן שיווקי

ליאור לוי, פרולוג'יק: "סוויטת הפתרונות של idera תאפשר להמריץ את סביבת שרתי ה-SQL ולהציע יותר ביצועים, זמינות ומהירות"

19/11/2013 14:41

"השינויים בסביבה העסקית כיום תכופים יותר מבעבר. התחרות קשה יותר, הרגולציה קפדנית יותר, הלקוחות נעשים מתוחכמים ובעלי מודעות גבוהה מבעבר, ובכלל קיימת אי וודאות לגבי מצב הכלכלה והביקושים בשוק. כול אלה מחייבים את המגזר העסקי להיות עם היד על הדופק יותר מבעבר, להיות מסוגלים להגיב במהירות לדרישות השוק, לזהות ולנצל הזדמנויות בשוק, ולהתאים עצמם למצב העסקי הכללי. כדי לעשות זאת הארגון צריך תשתיות טכנולוגיות ובסיסי נתונים שיוכלו לתמוך בו בתהליכי הליבה העסקיים, זאת בשעה שמנהל התשתיות יחד עם ה-DBA נדרשים לספק למשתמשים בארגון ביצועים טובים יותר, וזמינות מקסימלית של המערכות". כך אמר ליאור לוי, מייסד ומנכ"ל חברת פרולוג'יק.

פרולוג'יק היא חברה מובילה בתחום תשתיות המיחשוב, ומספקת קשת של פתרונות טכנולוגיים ושירותי IT מקצה לקצה, ביניהם שירותי אינטגרציה, מיקור חוץ, ושירותי ייעוץ מתמחים (Professional Services), בדגש על תחומי הבינה עסקית (BI) ומסדי נתונים (DBA). החברה מייצגת בישראל פתרונות תוכנה בינלאומיים, ביניהם פתרונות ניטור וניהול בסיסי הנתונים של idera והפתרונות לניטור וניהול התשתיות של SolarWinds.

ליאור, מהם האתגרים המרכזיים של מנהלי התשתיות וה-DBA's בתחום בסיסי הנתונים במגזר הארגוני?
"אחד האתגרים המרכזיים נובע מהמציאות אותה חווה המגזר העסקי כולו. הדרישה ממנהלי ואנשי ה-IT בארגון היא להפיק יותר מהתשתיות הקיימות ובפחות משאבים, זאת כחלק מהמגמה של "לעשות יותר בפחות". זו דרישה שלכאורה סותרת את העובדה שהארגון נסמך היום יותר מבעבר על מערכות המידע שלו, ולדרישה של המשתמשים העסקיים לקבל זמינות ומהירות ביצועים גבוהים מבעבר".

אם כך, מה הפתרון שעומד בפני אנשי ה-IT כדי שיוכלו לעמוד בדרישות הארגון?
"קיים צורך להשתמש בפתרונות צד ג' שתפקידם להמריץ את ביצועי התשתיות. כך לדוגמה, בתחום בסיסי הנתונים סביבות שרתי ה-SQL זקוקות לניהול וניטור של הביצועים בצורה פרואקטיבית, עצמאית ואוטומטית. כך יתאפשר למנהל התשתיות ול-DBA להתמקד בקידום התשתיות ומתן מענה לצרכים עסקיים חדשים, ופחות בתחזוקה או בפתרון תקלות ובעיות שוטפות.

סוויטת הפתרונות של idera מיועדת בדיוק למטרה זו, היא ממריצה את סביבות שרתי ה-SQL ומאפשרת לקבל סביבה יציבה יותר, זמינה יותר, מהירה יותר, ובמילים אחרות – סביבה ששמה דגש על הביצועים. עבור המשתמשים בארגון השימוש בפתרון כמו idera הוא שקוף, אבל עבור ה-IT מדובר בפתרון שמצד אחד יפיק שביעות רצון משתמשים גבוהה, ובאותו זמן גם יאפשר לעמוד טוב יותר בדרישות התקציביות של הארגון.

לאחרונה השיקה idera גרסה חדשה של הפתרון שלה לניהול וניטור סביבות ה-SQL. מה החידושים שמביאה הגרסה החדשה?
idera השיקה בחודש שעבר את גרסה 8.0 של הפתרון idera SQL Diagnostic Manager לניהול וניטור סביבות בסיס הנתונים SQL. הגרסה החדשה מאפשרת להוריד למינימום את זמן ההורדה (downtime) של סביבות ה-SQL, ומכילה מגוון של יכולות לשיפור רמת הניהול של הסביבות, תחקור לעומק של תקלות, ניהול מתקדם של סביבות וירטואליות, ועוד".

האם קיימים אתגרים נוספים שהסוויטה של idera נותנת להם פתרון?
"בוודאי. מדובר בחבילה של פתרונות שניהול וניטור הם מרכזיים בה, אבל אינם היחידים. הסוויטה גם כוללת פתרון לאבטחת מידע של בסיס הנתונים SQL, פתרון אחר לביצוע של תהליך auditing מקיף כמתחייב ברגולציות כמו Basel II, Sox או HIPAA, ופתרון שמיועד לגיבוי של בסיס הנתונים ולאפשר המשכיות עסקית שלו".

לפרטים נוספים אודות פרולוג'יק לחצו כאן.
לגרסת התנסות ל-14 יום בפתרונות idera לחצו כאן.

אירועים קרובים