נתן גביש, Salesforce: "פלטפורמת Salesforce1 מקשרת עובדים, לקוחות ושותפים בכל מקום שבו הם נמצאים"

"בעזרת Salesforce1 אני יכול לראשונה להיות מחובר לכל הקולגות שלי ברחבי העולם שמטפלים בוורטיקלים שרלוונטיים אליי. זה מדהים", אמר גביש - סגן נשיא לפיתוח עסקי בישראל, בראיון לאנשים ומחשבים ● "כל המידע החשוב הזה זמין לי ב-iPad ואני יכול לפעול על פיו בזמן אמת" ● הוא ציין, כי מישראל משתתפים השנה בכנס 120 נציגי לקוחות ושותפים, שהגיעו כדי לשמוע, ללמוד וליהנות

"ההכרזה העיקרית השנה ב-Dreamforce 2013 היא על פלטפורמת Salesforce1, שמקשרת את העובדים, הלקוחות והשותפים בכל מקום שבו הם נמצאים", כך אמר נתן גביש, סגן נשיא לפיתוח עסקי בישראל ב-Salesforce.com. לדבריו, "ההשקה מהווה המשך למסר המרכזי של הכנס: The Internet of Customers (האינטרנט של הלקוחות). בסופו של כל ציוץ וכל פוסט נמצא לקוח, והוא צריך לקבל את שירות ומענה בכל מקום שבו הוא נמצא – ברשתות, בבלוגים או במשרדיו".

גביש אמר את הדברים בראיון מיוחד לאנשים ומחשבים במסגרת כנס הענק Dreamforce 2013, שעורכת השבוע Salesforce.com בסן פרנסיסקו. הכנס, שעל פי החברה משך לא פחות מ-130 אלף משתתפים מ-80 מדינות, נערך במרכז הכנסים מוסקוני (Moscone) ויינעל ביום ה'.

לדברי גביש, אנשי Salesforce.com בישראל משתמשים בפלטפורמה החדשה כבר שבועות, והתגובות חיוביות מאוד. "בעזרת Salesforce1 אני יכול לראשונה להיות מחובר לכל הקולגות שלי ברחבי העולם שמטפלים בוורטיקלים שרלוונטיים אליי. זה מדהים. כל המידע החשוב הזה זמין לי ב-iPad ואני יכול לפעול על פיו בזמן אמת, בין אם מדובר בקייסים, לידים או כל דבר אחר. בנוסף, אני יכול לראות במה כל אחד מטפל, מה כל אחד עושה ומי האדם מאחורי המספרים. זו טכנולוגיה מרשימה מאוד".


צילום ועריכת וידיאו: אור יעקב

גביש, שמוביל משלחת של 120 ישראלים לכנס, מודה שהוא מאוד נרגש לקחת חלק באירוע, למרות שזו הפעם השישית שבה הוא משתתף ב-Dreamforce. "יותר מ-130 אלף איש נרשמו לפעילויות שנערכות במהלך השבוע הזה. מדובר בשיא חדש ובהישג מרשים. מישראל יש לנו פה לקוחות כמו אמדוקס (Amdocs), נייס (Nice), קונדואיט (Conduit) ואחרים. בנוסף, יש פה נציגים מטעם השותפים שלנו בארץ: בלאט לפידות, סרוויסווייז, Balink, קלאודיוס ו-One1. השנה הגיעו נציגים גם מלקוחות מלכ"ר שלנו, כמו הסוכנות היהודית, ונציגי ISVs שאנו עובדים איתם בישראל".

משתתפי Dreamforce 2013 נחים בין ההרצאות ברחבת הענן הענקית שהקימה Salesforce.com במרכז סן פרנסיסקו. צילום: אור יעקב

לדבריו, "הלקוחות והשותפים מגיעים ל-Dreamforce כדי לשמוע על ההכרזות החדשות של החברה – ואנחנו מקפידים להכריז מדי שנה על טכנולוגיות חדשות, אבל גם כדי לשמוע מלקוחות ושותפים אחרים על איך הם עובדים עם Salesforce.com בשוטף ועל איך הם עובדים עם Salesforce.com בוורטיקל שלהם, אם מדובר בתחום הפיננסי, הטלקום, הקמעונאות ואחרים. הם באים גם כדי לראות את התערוכה שנערכת פה מדי שנה וכוללת הפעם למעלה מ-350 שותפים מהתחומים השונים, שמספקים פתרונות על גבי הפלטפורמה של Salesforce.com בענן".

"לקוחות שמגיעים ל-Dreamforce מפיקים הרבה מאוד", הוסיף גביש. "הם זוכים ללמוד מהמקצוענים של Salesforce.com שזמינים להם פה, מההרצאות של השותפים וכמובן מלקוחות אחרים – בין אם במושבים הטכנולוגיים ובין אם בשיחות פנים אל פנים במסדרונות ובאזורי המפגש. בנוסף, יש את אלמנט הכיף. בכל יום אפשר למצוא פה מסיבות, ארוחות ואירועים שונים, כשבמרכזם כמובן המסיבה הגדולה של Dreamforce עם הופעות של הלהקות גרין דיי (Green Day) ובלונדי (Blondie). זה אירוע מיוחד במינו. צריך להיות פה כדי להבין באמת במה מדובר".

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לארצות הברית

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים