אורקל רכשה את ביצר – חברת אבטחה למשתמשים ניידים בארגונים

הפתרון של ביצר מאפשר לעובדי ארגונים גישה ל-IT הארגוני עם המכשירים הניידים הפרטיים והטאבלטים שלהם, תוך יצירת חיץ בין שני סוגי הפעילות ● הפלטפורמה של הנרכשת תשולב במוצרי תווכת הפיוז'ן של אורקל, אולם היא תמשיך לפעול באופן עצמאי

מאות בודדת של מליוני שקלים. אורקל

יומיים לאחר שיבמ (IBM) רכשה את פייברלינק (Fiberlink Communications), המפתחת את פלטפורמת התקשורת הארגונית הניידת MaaS360, הודיעה אורקל (Oracle) כי רכשה את ביצר (Bitzer Mobile), המספקת פלטפורמת אבטחת מידע למשתמשים ניידים בארגונים. תנאיה הכספיים של העסקה לא פורסמו.

ביצר ההודית נוסדה לפני שלוש שנים ויש לה משרדים בבנגלור ובארצות הברית. היא מפתחת יישומי אבטחת מידע לארגונים המממשים את מגמת ה-BYOD (ר"ת Bring Your Own Device), תוך יישום מדיניות אבטחה ארגונית. פתרון ניהול ההתקנים הניידים שלה מאפשר לעובדי הארגונים גישה ליישומים ולמערכות ה-IT הארגוניות, באופן מאובטח, עם המכשירים הניידים הפרטיים והטאבלטים שלהם.

פלטפורמת האבטחה של הנרכשת יוצרת חיץ באותו מכשיר בין הפעילות הפרטית לבין השימוש ביישומים ובנתונים ארגוניים. הפלטפורמה עובדת על מכשירי iPhone, מכשירים מבוססי אנדרואיד (Android) ובלקברי (BlackBerry).

בטרם נרכשה, ביצר קיבלה מימון בסך של שבעה מיליון דולר מקרנות הון-הסיכון Acero Capital ו-Chevron Technology Ventures.

פלטפורמת ביצר תשולב במוצרי תווכת הפיוז'ן (Fusion) של אורקל, אולם הנרכשת תמשיך לפעול באופן עצמאי. אורקל הודיעה כי ביצר תרחיב את היצע מוצרי התווכה שלה וכי "היא צפויה להיות מרכיב מרכזי באסטרטגיית האבטחה הניידת שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים