טושיבה השיקה כרטיס SDHC להעברת מידע אלחוטי

הכרטיס שהושק מצויד ברכיב אלחוטי ואנטנה פנימיים ומגיע בנפחים של 16 ו-32 ג'יגה-בייט, עם יישום שמתאים לפלטפורמות השונות ● כל שצריך כדי להתחבר אליו הוא רכיב WLAN רגיל - כזה שנמצא בכל מחשב, טלפון חכם או טאבלט

טושיבה (Toshiba), מהיצרניות הגדולות בתחום הזיכרונות וכרטיסי הזיכרון, השיקה כרטיס SDHC שמצויד ברכיב אלחוטי ואנטנה פנימיים, כך שהוא מאפשר יצירת קשר עם מחשבים ומכשירים ניידים כדי להעביר מידע באופן אלחוטי מהיר. הוא אף מגיע עם יישום שמתאים לפלטפורמות השונות, מה שמקל את הגישה אליו ואת העברת הקבצים.

החברה מציעה את הכרטיס, FlashAir, בנפחים של 16 ו-32 ג'יגה-בייט. הוא מאפשר התחברות להתקנים שונים, כשעד שבעה התקנים יכולים להתחבר אליו בו זמנית לצרכי העבודה. כל שצריך כדי להתחבר אליו הוא רכיב WLAN רגיל – כזה שנמצא בכל מחשב, טלפון חכם או טאבלט.

מעבר לכך מציע הכרטיס תכונה בשם Internet Pass-Through, שמאפשרת למשתמשים לגשת לכרטיס ולאינטרנט בו זמנית, כלומר – לבצע חיבור בו זמני לשתי נקודות חמות: אחת של הכרטיס ואחת של הנתב הכי קרוב. כך, לדוגמה, אפשר להעביר תמונות שמצולמות במצלמה ומאוחסנות בכרטיס FlashAir לטלפון חכם, ובמקביל לאפשר באמצעות מחשב לשלוח אותן בדואר אלקטרוני או לאחסן אותן בשירות מבוסס ענן כזה או אחר.

הכרטיס מוגדר בתקן מהירות של Class 10, כך שהוא איטי יחסית בעת העברת קבצים בחיבור רגיל באמצעות חריץ SD. גרסת ה-16 ג'יגה-בייט עולה 79.99 דולר וגרסת ה-32 ג'יגה-בייט – 99.99 דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים