SMSaver: האפליקציה שתגבה את הסמסים שלכם

רבים מודעים לצורך לבצע גיבוי למכשיר, אבל לא עושים זאת באופן עצמאי וכשמגיעה תקלה, קבצים חשובים נמחקים לבלי שוב ● SMSaver, אפליקציה פשוטה ויעילה, שולחת את הקבצים שבמכשיר לתיבת האי-מייל - וכך שומרת אותם לעד

גיבוי הוא אחת המילים החשובות בעולם הטכנולוגי. זה אמור להיות מובן מאליו, אבל לא תמיד נמצא בבק מיינד שלנו. אנחנו מבינים שכשתקלות מתרחשות, התוצאות יכולות להיות מאוד לא נעימות, ולכן יש לגבות. מבינים אבל לא תמיד עושים: לא חסרות פעמים שבהן המכשיר קורס ובעליו צריך לשחזר ככל הניתן את המידע שהיה עליו – רק כי הוא לא גיבה.

אפליקציות ניתן תמיד להתקין מחדש מחנות היישומים, תמורת העלות שלהן, במידה שהן לא חינמיות, והזמן בלבד, ולאסוף מספרי טלפון שנמחקו זה נגיש במידה מסוימת, אבל לכו תמצאו את כל הקבצים ויתר הדברים שהיו על המכשיר. אם לא גיביתם אותם, לפחות רובם אבדו לבלי שוב.

זה נכון במיוחד לגבי הודעות טקסט, שלא אחת משמשות לקבלה או שליחה של דברים חשובים בענייני עבודה, לפעמים אפילו מידע רגיש ששווה הרבה כסף. המסרונים משמשים בנוסף להעברת מידע אישי-משפחתי בעל ערך רב, אם כי אותו ניתן לעתים קרובות לשחזר ביתר קלות.

כמו שכבר למדתי לא אחת מאז שהתחלתי לשוטט בעולם האפליקציות, אפשר למצוא כמעט לכל בעיה פתרונות מורכבים אבל גם כמה נקודתיים, שעושים פעולה מסוימת בפשטות, בדיוק ובמהירות. במקרה שלנו היום עונה על הצרכים האלה האפליקציה הישראלית SMSaver, שנכתבה על ידי חזי דימרי מ-Dimrix. כל מה שהיא עושה הוא לגבות את המסרונים שנערמו במכשיר לתיבת האי-מייל, וכך לשמור אותם לעד.

מדובר באפליקציה מאוד קלה לשימוש. המסרונים מופיעים כבר במסך הראשי וכל מה שצריך לעשות הוא פשוט לבחור אילו מהם אתם רוצים לגבות, בין אם הם מסרונים שהתקבלו, שנשלחו או טיוטות. אחרי שבוחרים, לוחצים על הכפתור Send to Email. אם רוצים לבחון את ההודעות ששולחים לפני השליחה בפועל, לוחצים על הכפתור View Messages.

כמה שניות של עבודה לאחר הלחיצה על כפתור השליחה יש לבחור את האפליקציה באמצעותה שולחים את הודעת הדואר, לספק כתובת – וזהו זה. זמן קצר לאחר מכן יופיעו ההודעות כקבצי טקסט בתיבת הדואר שלכם.

לצד היתרונות הרבים של האפליקציה יש לה גם כמה חסרונות, שמקצה שיפורים קליל היה פותר אותם במהרה. כמו במקרים אחרים של אפליקציות פשוטות, גם כאן הממשק הוא רק באנגלית. אלה שמתקשים באנגלית או מעדיפים להשתמש בשפות אחרות לא ימצאו ב-SMSaver את מבוקשם, וחבל. כמו כן, מוטב היה לו מפתחי האפליקציה היו קובעים שיוצג בה התאריך בו בוצע גיבוי בפעם האחרונה ומפתחים את הרכיב שנותן למשתמש אופציה לבחור בין גיבוי של כל הודעות הדואר ששמורות במכשיר לבין גיבוי מתאריך מסוים והלאה, בדרך כלל מאז הגיבוי האחרון.

בכל מקרה, בשורה התחתונה, את העבודה האפליקציה הזו עושה, ובמהירות רבה, כך שכדי למנוע את החשש שמא קבצים חשובים יאבדו לעד, כדאי לגבות את המכשיר באמצעותה.

להורדה מ-Google Play לחצו כאן.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. חזי דימרי

    הוספתי תמיכה מלאה בעברית עקב הדרישה .

אירועים קרובים