מערכת FormIT בבנק ירושלים: מספקת מענה להפצה ללקוחות פנימיים וחיצוניים של הבנק בערוצים שונים
שיחה עם אבי שוירמן, מנהל יחידת מערכות ארגוניות באגף המיחשוב של בנק ירושלים
כמה שנים בנק ירושלים עובד עם מערכת FormIT ואיך עבדתם לפני כן?
בנק ירושלים עובד עם התוכנה בייצור כשנה וחצי, ובמקביל ממשיך ליישם באמצעותה תהליכים טפסים והודעות נוספות. לפני כן לבנק היו מספר מערכות שונות שעבדו במקביל, ובצורות רבות של הפקה והפצת פלטים, כאשר פלטי בית הדפוס עוצבו והופקו בבית הדפוס.
אילו תועלות עסקיות השיגה עבורכם מערכת FormIT?
מערכת FormIT עונה על מספר תועלות עסקיות של בנק ירושלים. בין היתר:
– הפצה לערוצים שונים באמצעות מערכת אחת: המערכת מאפשרת ניהול טוב יותר של הדפסות דרך ערוץ בית הדפוס.
– בקרה ואיתור תקלות בנתוני הקלט ופריסת ההדפסה, לפני המשלוח לבית הדפוס, ועל ידי גורמים עסקיים ו/או תפעוליים.
– אנו בתהליך של יישום חסכון על ידי איחוד מכתבים מקלטים שונים למעטפה אחת, ואפשרות למשלוח ממויין בצורה אופטימלית לפי תעריפי הדואר.
– אחידות בנראות הפלטים ללא צורך בהשקעה גדולה בהסבתם.
– ארכוב בארכיב דיגיטלי של טפסים והודעות שהופקו באמצעות המערכת ואפשרות לאחזור, ללא צורך בשחזור מחדש של הפקת הפלט.
– הפצת מסרים שיווקים בהודעות וטפסי הבנק בצורה גמישה וקלה.
כיצד מערכת FormIT ענתה על הדרישות העסקיות של בנק ירושלים ובאילו לקוחות היא מטפלת?
בנק ירושלים בחר במערכת שתוכל לתת מענה להפצה ללקוחות פנימיים וחיצונים של הבנק בערוצים שונים, כמו הדפסה מקומית ודרך בית דפוס, אימייל ועוד, והכל באמצעות מערכת אחת. המערכת עמדה בדרישות אבטחת מידע וארכיטקטורה של בנק ישראל והבנק. מערכת FormIT מאפשרת הסבת פלטים ממערכות שונות לפלט עם נראות אחידה (לפחות בתבנית המסגרת) ללא שינוי פלטי מערכות המקור.
בנוסף, המערכת מספקת יישום פלטים והדפסות ברמה גבוהה ללא צורך בתכנות מסובך, אלא שימוש ביכולות תוכנת INFORMATICA—תוכנה נפוצה של ETL, תוכנה ויישום עם ROADMAP המבוסס על תוכנה נפוצה בעולם, ויישום מתאים וזמין של בית תוכנה ישראלי ואת האפשרות לשינוי באנר – מסרים שיווקים ממוקדים, ללא צורך בהתערבות תכנותית.