תוכן שיווקי

מפגש בכירים בנושא יעילות, חדשנות וניהול המידע בארגון באמצעות SharePoint

20/11/2013 16:34

בינת מערכות תוכנה, מקבוצת רד-בינת, יחד עם אנשים ומחשבים, מציגים בפעם הראשונה מפגש בכירים בנושא ניהול מידע בארגון. היוזמה למפגש מגיעה מתוך מחשבה כי מנמ"רים ומנהלים הפועלים בחדשנות וביעילות, תוך חיסכון בעלויות ובזמן, תורמים להצלחת הארגון.

בינת מערכות תוכנה, מהשותפים המובילים של מיקרוסופט בישראל בתחום ניהול ידע מבוסס SharePoint, מטמיעה שלל פתרונות משלימים, המספקים מערכת אחת כוללת בעלת יכולות Enterprise לניהול חכם ויעיל של המידע בארגון.

מערכת Microsoft SharePoint היא בין הנפוצות ביותר בארגונים ומספקת שלל פתרונות. כפלטפורמה של ניהול תוכן, קיימים מספר רב של פתרונות ניהול ידע המבוססים עליה, כדוגמת פורטלים ארגוניים, אתרי אינטרנט ואינטרנט, מערכת לניהול מסמכים, כלי חיפוש, BI, אתרי צוות ודיונים, וכו'.

לכולם יש היום SharePoint – אך האם אתם ממצים את יכולותיה?
בעולם מרובה מערכות IT ואפליקציות, שבו לכל דרישה יש מערכת או אפליקציה יעודית, SharePoint מאפשרת להקים בקלות כל מערכת/אפליקציה שכזו, ומאפשרת לאנשי ה-IT לנהל הכל תחת אותה תשתית, ללא צורך בהקמת תשתית יעודית לכל מערכת. המשתמש הסופי נהנה מגישה קלה יותר לכל המערכות, המרוכזות במקום אחד ומתהדרות באותו Look & Feel המוכר לו מעבודתו היומיומית.

בינת מערכות תוכנה מציגה למנהלים כיצד ניתן לעשות שימוש רחב בתשתית ה-SharePoint הקיימת, מבלי להוסיף עוד שרתים ומערכות נוספות, וזאת באמצעות מספר כלים ותכונות, בהם:

– יכולות Workflow מתקדמות לאוטומציה של אישורים, תזכורות, ניהול משימות, טפסים, מסמכים ותהליכים.
– יכולת מעקב אחר אישורים באמצעות חתימה דיגיטלית על מסמכים ואישורים.
– יכולת עבודה ועריכה של מסמכים ואישורים מתוך כל סביבת עבודה, כולל טלפונים חכמים וטאבלטים, ללא צורך לחיבור תמידי לארגון – גם אם מדובר במכשירים הניידים האישיים של העובדים.
– יכולות הדרכה מתקדמות באמצעות מערכת LMS (ר"ת Learning Management System) – כל עובד יכול לראות את ההכשרות שעבר, או את אלו שעליו לעבור, לבצע מבחנים מקוונים, הסמכות, רישום וכו'.

למידע נוסף, חפשו את הכתבות הבאות המפרטות את יכולות הכלים, או הירשמו כאן.

אירועים קרובים