תוכן שיווקי

מפגש בכירים בנושא יעילות, חדשנות וניהול המידע בארגון

זרקור על Nintex Workflow (אוטומציה של תהליכים ארגוניים)

21/11/2013 11:29

בינת מערכות תוכנה, מקבוצת רד-בינת, יחד עם אנשים ומחשבים, מציגים בפעם הראשונה מפגש בכירים בנושא ניהול מידע בארגון. היוזמה למפגש מגיעה מתוך מחשבה כי מנמ"רים ומנהלים הפועלים בחדשנות וביעילות, תוך חיסכון בעלויות ובזמן, תורמים להצלחת הארגון.

אחד הפתרונות שיוצגו באירוע הבכירים הוא ה-Nintex Workflow –  אוטומציה של אישורים ופעולות בארגון.

תעבורת הדואר האלקטרוני והטפסים הידניים שעוברת כל יום בארגונים היא עצומה ואין מערכת שעוקבת אחריה ומנהלת אותה בכל הקשור להשלמת משימות ובקשות והנעה לפעולה. Nintex Workflow מאפשר, בין היתר, ניהול ממוכן וחכם של זרימת המידע בארגון, תהליכי הטמעה מינימליים ואינטואיטיביים למשתמש, שימור הידע וייעול ושיפור תהליכי עבודה.

באירוע יוצגו סיפורי הצלחה בחברות טבע, מדימופ ושירותי בריאות כללית, כאשר המודולים שהוטמעו כללו, בין היתר, תהליך בקשת חיבור מרחוק, תהליך בקרה וניהול אחר פרויקט משולב, פרוייקט "כללית ירוקה" (בשירותי בריאות כללית), אישור השתלמויות, הצעות לייעול ושיפור, ניהול ומעקב אחר משימות ועוד.

אייל זסלבסקי, מנכ"ל בינת מערכות תוכנה: "הארגונים שידעו לדבר עם הלקוחות שלהם בכל הערוצים ולנתח את השיח – הם אלה שיימכרו יותר, יזכו לשביעות רצון לקוחות גבוהה יותר, ולנאמנות גבוהה יותר מצד הלקוחות. הארגונים שיספקו סביבת עבודה מוכרת לעובדיהם, יאפשרו להם למצוא את התכנים הרלוונטיים בקלות, לנהל מס' ערוצי שיחה במקביל, ולעבוד כפי שהם רגילים בבתיהם – יזכו בעובדים יעילים יותר, וכפועל יוצא מכך יובילו על מתחריהם".

כך, למשל, בפרוייקט שבוצע בשירותי בריאות כללית, פותחו התהליכים בתוך ימים בודדים, לעומת פרוייקטים דומים בהיקפם בתחום ה-Workflow הנמשכים חודשים ואף שנים. כל זאת תודות לשילוב SharePoint ו-NINTEX בתשתית הקיימת בשירותי בריאות כללית. תוך כדי הטמעת התהליכים (ללא כתיבת שורת קוד אחת), התגלתה יכולתה המרשימה של ה-NINTEX לגמישות, שאפשרה להיצמד לתהליכים הקיימים.

דורון יצחקי, CTO בשירותי בריאות כללית: "השימוש ב-NINTEX הוא חלופה לניהול ידני של תהליכי המידע הזורם בארגון. זה למעשה שינוי גורף של שיטת העבודה שלנו, אשר מסייע לנו רבות בהתנהלות יעילה וחיסכון במשאבי זמן וכסף בטווח הארוך. מדובר במוצר שהינו מנוע תשתיתי הכרחי לכל ארגון, המשתלב בצורה אינטגרטיבית עם מערכת הדואר האלקטרוני ועם הפורטל הארגוני NINTEX. מהווה את הפתרון האידיאלי עבור ארגונים המעוניינים למכן את תהליכי הארגון והשיטות הפנימיים שלהם, וזאת בשל קלות ופשטות ההטמעה שלו".

NINTEX Workflow, מוצר ניהול התהליכים הנמכר ביותר בארץ מוטמע בהצלחה רבה בעשרות ארגונים בארץ ביניהם; חברת חשמל, בנק ישראל, מפעלי ים המלח, שידורי קשת, מפעל הפיס, אוניברסיטת בן גוריון, צים, פלאפון, קודאק ועוד ומשמש כמנוע התהליכים המרכזי המנהל את כל תהליך החיים של המערכת וההתממשקות לנתונים עם ומחוץ לסביבת Microsoft Office.

עוצמתו של הפתרון היא, שאין מדובר כאן בפתרון למתכנתים, אלא בפתרון לעובדי הידע בארגון באופן מובהק. יחד עם זאת הפתרון מהווה קרקע גם לפיתוח וניתן על ידי פיתוח להרחיב את יכולותיו. מכאן, ש-Nintex Workflow מספק פתרון יחודי ברמת קהל היעד שלו בנוף הפתרונות לניהול תהליכים ואף יכול למצוא מרחב מחייה גם במקומות בהם קיים פתרון BPM כבד אחר.

העובדה כי המערכת פותחה באופן ייעודי לסביבת ה-SharePoint מעשירה ומרחיבה את היכולות הקיימות והאינטגרציה בין היישומים השונים. עבודה עם Nintex Workflow נותנת למשתמש תחושה של סביבת עבודה טבעית. תכנון וניהול נכון של תהליכים אלו יכול לייעל את האופן בו פועל הארגון, להגדיל את ההכנסות, להקטין את ההוצאות ולשפר את הרווחיות ושביעות רצון הלקוחות.

אירועים קרובים