תוכן שיווקי

גרסה חדשה של מערכת FormIT מספקת חידושים, שיפורים ומענה על חוקי הרגולציה

בכל גרסה של FormIT יש מקטע של שיפורים ויכולות חדשות. לאחרונה יצאה גרסה חדשה של מערכת FormIT (גרסה 5.8), אשר הביאה עמה שיפורים רבים. יוני גרינשפון, מנהל תחום שירותי אינטגרצית מידע, קבוצת אמן, מספר על חידושים אלו

21/11/2013 11:39

ספר על החידושים והתוספות לגרסה החדשה של מערכת FormIT.
"במסגרת הגרסה החדשה של FormIT ישנם חידושים ושיפורים משמעותיים במסמך אינטרקטיבי, המאפשר ליצור מסמך שלמעשה הופך להיות ערוץ תקשורת ללקוח, כך שהלקוח יכול לפנות לחברה דרך המסמך ובאמצעותו לעדכן פרטים, לקנות פריטים, לעדכן בקשות ועוד וגם לקבל פידבק, כך שהאינטרקציה בין השניים היא רב שלבית. כמו כן, מערכת FormIT מסוגלת לתקשר עם כל מערכות הארגון ולעדכן אותם בהתאם. לדוגמה, אם מזהים שללקוח יש יתרה גדולה בעו"ש, אפשר להציע לו בסטייטמנט שוטף לסגור סכום מסויים בפיקדון ולתת לו תנאים מיוחדים. מתוך הסטייטמנט הזה, יוכל הלקוח לבצע הפקדה. היכולת המדהימה הזו היא כלי שיווקי ותפעולי חשוב ואפקטיבי המאפשר לגורמים רלוונטיים בארגון לתקשר עם הלקוחות ולקדם מבצעים בצורה יעילה וממוקדת.

יכולת זו ועוד יכולות רבות באות להבדיל ולחזק את המסמך האלקטרוני לעומת המסמך המודפס ומאפשרים לארגונים למשוך יותר ויותר לקוחות להשתמש בערוץ קבלת הסטייטמנטים והחשבוניות בערוצים הדיגיטליים, כמו אימייל וכדומה ולא בערוצים המסורתיים המגיעים בצורת הדפסה. כתוצאה מכך, משיגים חיסכון אדיר בעלויות ובמיוחד בעלויות התפעול ושיפור השירות ללקוחות החברה. בגרסה החדשה גם הוכנסו מספר שינויים ושיפורים המאפשרים שימוש ב-Word ובאמצעותו ניתן לבנות מסמכים במהירות ובקלות, להעביר אותם בין הסביבות בארגון ולשלב אותו עם מערכות בתוך הארגון גם כתהליך און ליין וגם ב-Betch".

מה מבדיל את FormIT ממערכות אחרות?
"ל-FormIT יש את מודול Sendit, אליו הוכנסו מספר שינויים המאפשרים ניהול יעיל יותר ומתאים יותר לרגולציות בנושא הפצה של מסמכים אלקטרוניים ומודפסים ללקוחות. מודול sendit הוא ייחודי ל-FormIT ומאפשר ניהול הפצה מלא של סטיימנטים וחשבוניות של הארגון ללקוחותיו, כולל זיהוי משוב (פתיחת אימיילים בלחיצה על לינק) וניהול, המשלב הפצה בכל הערוצים האפשריים, כולל רשתות חברתיות."

איך עונה FormIT על חוקי הרגולציה בתחום?
"גורמים ממשלתיים מפתחים ומגדירים חוקי רגולציה שונים, המאפשרים לארגונים לשלוח סטייטמנטים וחשבוניות בצורה אלקטרונית ובכך השימוש בפורמיט מתחיל להיות יותר ויותר רלוונטי. כחלק מהתפתחות מערכת FormIT, אנו דואגים שהמוצר שלנו תמיד יעמוד בקו אחד עם חוקי הרגולציה של מדינת ישראל וכך אנו מסוגלים לתת ללקוחתינו את השירות היעיל ביותר".

אירועים קרובים