תוכן שיווקי

אודי וינטראוב, אומניטק: "אוטודסק השקיעה בשנים האחרונות עשרות מיליוני דולרים ברכישת חברות ישראליות"

21/11/2013 11:50
אודי וינטראוב, מנכ"ל מלם תים

"האפשרויות לשיתוף מידע והענן משנים את עולם הטכנולוגיה בכלל, ובכלל זה גם את עולמות ה-CAD והתיב"מ (ר"ת תכנון בעזרת מחשב). שיתוף המידע הפך לכוח המוביל ולגורם השפעה מרכזי באופן בו ארגונים, צוותים ואנשים עובדים, עד כדי כך שבעתיד הלא רחוק בלתי אפשרי יהיה לשרוד עסקית ללא שימוש בפלטפורמה שיתופית. אוטודסק עוקבת אחרי השינויים שעוברים על המשתמשים ושמה דגש על פיתוח והובלת טרנד השיתופיות והענן ושילובם בפתרונותיה לתכנון, עיצוב ותלת מימד. פתרונות אלה מאפשרים לאנשי מקצוע מדיסציפלינות שונות – הנדסה, ייצור, אדריכלות, בניין, תשתיות, מדיה ובידור – לעבוד כצוות, למנף יכולות ניידות וסנכרון מידע הנדסי, ולנהל פרויקט כתהליך אחד", כך אמר אודי וינטראוב, מנכ"ל חברת אומניטק, נציגת חברת אוטודסק בישראל.

וינטראוב פתח את אירוע Omnidesk 2014, הכנס השנתי של אומניטק ואוטודסק, שהתקיים במרכז הכנסים אווניו באיירפורט סיטי. בכנס השתתפו יותר מ-1,500 מהנדסי מכונות, אדריכלים, מעצבים, מהנדסים אזרחיים ונציגי חברות סטארט-אפ העושים שימוש בכלי התכנון ופתרונות התוכנה שמפתחת אוטודסטק לתחומי העיצוב, ההנדסה והבידור.

וינטראוב הוסיף, כי "אוטודסק מביעה אמון בשוק הישראלי, ומכירה ביכולות ובחדשנות של אנשי המקצוע המקומיים. החברה השקיעה בשנים האחרונות עשרות מיליוני דולרים ברכישת חברות ישראליות ובהקמה של מרכז פיתוח". הוא גם ציין את העבודה המשותפת הפורה של אומניטק ואוטודסק בישראל.

סטיב בלום, אוטודסק. צילום: קובי קנטורסטיב בלום, סגן נשיא בכיר באוטודסק העולמית, והדובר המרכזי בכנס ציין כי "הטכנולוגיה משתנה, עולם העיצוב משתנה, הלקוחות שלנו משתנים ואיתו גם אוטודסק עוברת שינוי. עיצוב מלווה את האנושות מזה אלפי שנים, אבל השינויים הטכנולוגיים שמתרחשים לנגד עינינו מאפשרים להפוך רעיון למציאות במהירויות שלא הכרנו בעבר. בראש ובראשונה מדובר ביכולות שיתוף וצריכת מידע שמאפשרות חיבור אמיתי והוליסטי בין אנשי צוות שונים, מכול מקום ובכול זמן ומכל פלטפורמה – דסקטופ, לפטופ, סמארטפון או טאבלט. מדובר ביכולות שמציע הענן לארגונים קטנים להשתמש בכלים שבעבר הכרנו רק בארגונים גדולים, ומדובר בקונסיומריזציה של כלי העיצוב, שמאפשרת הן לחובבי עיצוב ולסטודנטים להצטרף לקהילת העיצוב עם כלים טכנולוגיים ייעודיים לשוק הקונסיומר".

בלום התייחס לפעילות הפיתוח שמקיימת אוטודסק בישראל וציין כי "בנוסף למספר מרכזי פיתוח בעולם, אנו מפעילים גם כאן בישראל מרכז פיתוח – והוא מאוד חשוב לנו. הוא מספק מגוון של היבטים חדשניים בכל הנוגע לענן ולמובייל. דוגמה בולטת היא אפליקציית ה-Home Styler המאפשרת לכל אחד לצלם חדר ולבצע בו הדמיות עיצוביות, שפותחה ממש כאן בישראל. אנו בהחלט מתכננים להמשיך ולצמוח, בעיקר על ידי  רכישה של חברות. רק חודש שעבר השלמנו את רכישת חברת התוכנה הישראלית ForEach, המפתחת אפליקציות מובייל לאייפון, אייפד ולאנדרואיד. לישראל תפקיד משמעותי בהתפתחות העתידית של אוטודסק", אמר בלום.

בלום גם ציין את פעילות ה-Clean Tech שמובילה החברה, בארץ ובעולם: "יש לנו עשרות שותפים בישראל העוסקים בקידום פתרונות ירוקים ברי קיימא בתחומי האנרגיה והתעשייה. אלו חברות שמנסות לשפר את העולם ואנו רוצים לסייע להן. לכן, אנו מספקים להן את המוצרים שלנו ללא עלות, על מנת שיוכלו להמשיך ולעבוד".

אילן ישראל, אומניטק. צילום: קובי קנטוראילן ישראל, מנהל חטיבת אוטודסק בחברת אומניטק, ציין כי "היכולת לשתף מידע באה לידי ביטוי לא רק במשרד או בתוך הארגון. רק לאחרונה השקנו קהילת פייסבוק עבור קהילת ה-CAD בישראל, עם חברים מכול תחומי התיב"ם. בזמן קצר הקהילה הגיעה ליותר מ-2,800 חברים, ואנחנו רואים שיתוף מידע ורעיונות בקנה מידה רחב עם חברים מהארץ ואפילו מחו"ל".

אירועים קרובים