תוכן שיווקי

בעקבות אירוע מנמ"רים במרוקו | שיחה עם יגאל שחק, מנהל אגף ניהול מערכות בחטיבת מוצרי התוכנה במטריקס

21/11/2013 12:15

יגאל, מה מציעה היום BMC וכיצד היא שונה מן המתחרות?
"עולם ה-IT הופך למורכב יותר ויותר לניהול. עם עשרות מערכות מידע המותקנות ברוב הארגונים, לעתים רבות בסביבות שונות – והבטחת הזמינות והביצועים הופכת לקשה הרבה יותר מבעבר ובעיקר קריטית. המשמעות של נפילת מערכת או איטיות היא פגיעה קשה בעבודה ואיבוד כסף רב. פתרונות ה-BSM (ר"ת ניהול שירותים עסקיים) של BMC ממוקדים ב-Simplify & Automate IT.

באמצעות מגוון רחב של פתרונות טכנולוגיים מובילים, מספקים לארגון ה-IT מגוון גדול של ערכים מוספים אשר חלקם מדידים, כגון נתונים על צמצום עלויות וחלקם בלתי מדידים כדוגמת שיפור שביעות רצון הלקוחות. ככלל הפתרונות של חברת BMC מתמקדים בחמישה ערכים מוספים מרכזיים: צמצום ואופטימיזציה של עלויות, שקיפות בנתונים פיננסים, זריזות וגמישות מרבית לתמיכה ביעדים והצרכים המשתנים של העסק, צמצום סיכונים תפעוליים ועסקיים הנובעים מסיכוני סייבר יחד עם אכיפת סטנדרטים של אבטחת מידע ואבטחת איכות השירות המסופק על ידי ה-IT  ועמידה ביעדי הזמינות, ביצועים, זמני תגובה וכדומה, הנדרשים על ידי העסק ולקוחותיו. הערך של פתרונות BMC מקבל ביטוי מודגש בארגון אודות ליכולת הפתרונות לספק את כל האמור לעיל למרות הסתירה המובנית למשל בין צמצום עלויות לבין תמיכה בצמיחה של הארגון תוך אבטחת איכות ורמת השירות של השירותים הקיימים והחדשים".

מטריקסמהם קווי הפתרון של החברה כיום?
"האסטרטגיה של חברת BMC, נשענת על ארבעה קווי פתרון המשולבים באופן מובנה : Request & Support – ניהול קטלוג שירותים ארגוני מבוסס שירות עצמי וניהול תהליכי התפעול, אספקת השירות והתמיכה לבקשות השונות של משתמשים; Provision & Configure – פתרונות אוטומציה וניהול תצורה ל-Datacenter המודרני המורכב ממגוון ציודים פיזיים, וירטואליים ומערכות בענן.

פתרונות אלו מאפשרים אוטומציה של ה-Datacenter וניהול מלא של מחזור החיים של שרתים, ציודי תקשורת, תחנות עבודה, מסדי נתונים, אפליקציות ארגוניות וקנייניות וכן ציודי Mobile ;Monitor & Operate – פתרונות שליטה ובקרה המספקים מענה לכלל תשתיות הדאטה סנטר המודרני ובכלל זאת מגוון רחב של מערכות הפעלה בעולם הפתוח וכן המיינפריים, תשתיות פיזיות, וירטואליות, תשתיות ענן פרטי/ ציבורי/ היברידי, מסדי נתונים, יישומים שפותחו בארגון, מערכות ERP, מערכות Web, מוצרי תווכה (Middleware) רכיבי תקשורת וטלפונית IP ועוד; ולבסוף, Govern & Plan – פתרון ניהול מרכזי עבור ה-CIO המספק פתרון ל-Project Portfolio Management, ניהול מרכזי של דרישות (Demands Management) של לקוחות ה-IT, ניהול ובקרה אחר תקציבי IT, ניהול וכן מדידת קיבולת של משאבי ה-IT (Resources Management),ניהול ומדידת העמידה בתקינה וסטנדרטים (ITGRC) וכן ניהול ספקים (Suppliers Management)".

ספר על פעילות מטריקס לקידום פתרונות BMC.
"למטריקס יותר מ-90 אנשי צוות מומחי BSM המספקים פתרון מקצה לקצה: Presale, מכירות, ייעוץ, יישום, תמיכה, תמיכה, תחזוקה והדרכות. יש לנו ניסיון של למעלה מ-18 שנה במגוון רב של פרויקטי שליטה ובקרה וניהול IT מוכוון שירותים עסקיים. העמקנו פעילותינו בתחומים חדשים דוגמת יישום מהיר של פתרון ניהול הענן של BMC ה-Cloud Life Cycle Management כך שניתן ליישמו בצורה מהירה מאוד של חודש ימים. פעלנו רבות לקידום פתרון ה-ITSM Suite Remedyforce – פתרון ה-ITSM שפותח באמצעות כלים של חברת Salesforce.com, מסופק במודל SaaS בענן ומקל על חברות ועסקים לאמץ את המערכת בשל העלויות האטרקטיביות להקמה וניהול של מערכת כזו. בתחום ה-Remedyforce הכרזנו על שיתוף פעולה עם בלאט לפידות, נציגת Salesforce.com בישראל. לשם קידום Remedyforce הסמכנו צוות מומחים על פלטפורמת הפיתוח Force.com וכן Remedyforce".

אירועים קרובים