קוואלקום הכריזה על ה-805 Snapdragon התומכת ב-Ultra-HD

מערכת העל שבב החדשה תאפשר תצוגה גרפית ברזולוציה של 4K, ישירות במכשיר או באמצעות חיבור לטלוויזיה ● הפתרון כולל שבב חדש, Adreno 420, שאמור לספק עד 40% כוח עיבוד גרפי יותר מהדור הקודם ● המכשירים הראשונים צפויים לצאת במחצית הראשונה של 2014

קוואלקום (Qualcomm), מהיצרניות המובילות של מערכות על שבב לטלפונים חכמים, הכריזה על ה-Snapdragon 805. היא תהווה תחליף מעודכן למערכת העל שבב הפופולרית Snapdragon 800, שמניעה רבים מהטלפונים המובילים כיום בשוק, כולל ה-Nexus 5 של גוגל (Google) וה-G2 של LG.

החברה מייעדת את המערכת החדשה למכשירים שרוצים לספק גרפיקה ברמה הגבוהה ביותר, קרי: הצגת סרטים וגרפיקה בכלל ב-Ultra HD, ישירות במכשיר או באמצעות חיבורו לטלוויזיות והתקנים אחרים שמסוגלים להציג רזולוציית 4K. כדי להשיג זאת שיבצה קוואלקום במערכת שבב גרפי חדש, Adreno 420, שאמור לספק עד 40% כוח עיבוד גרפי יותר מהדור הקודם, שמשובץ ב-Snapdragon 800.

שיפור נוסף לעומת הדור הקודם הוא היותו של ה-Snapdragon 805 מבוסס על מעבד ארבע ליבות Krait 450, שמציע מהירות גבוהה יותר, של עד 2.5 ג'יגה-הרץ. כמו כן, החברה הגדילה את רוחב הפס לזיכרון ל-25.6 מגה-בייט/לשנייה.

"להשתמש בטלפון חכם או בטאבלט שמתבססים על מעבד Snapdragon 805 זה כמו להחזיק חדר קולנוע ביתי באיכות UltraHD בכיס, כשהכול בנוי לניידות. קוואלקום מספקת את פתרון ה-Ultra-HD מקצה לקצה האמיתי הראשון בתעשייה ויחד עם מודם ה-Gobi LTE שלנו ניתן יהיה להזרים ולצפות בתכנים באיכות 4K", אמר מורטי רנדוצ'ינטלה, סגן נשיא ביצועי בחברה.

קוואלקום מקווה להוציא את המכשירים הראשונים שמבוססים על ה-Snapdragon 805 במהלך המחצית הראשונה של 2014.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים