אמת מיחשוב רכשה 10% מ-ODI הישראלית תמורת מיליוני שקלים

החברה הוקמה על ידי קצינים בכירים לשעבר מאגף התיקשוב בצה"ל ● סכום ההשקעה הראשוני עומד על 2.6 מיליון שקלים ועשוי להגיע לשישה מיליון

יואב וינברג, מנכ"ל אמת מיחשוב. צילום: יח"צ

אמת מיחשוב רכשה 10% מ-ODI (ר"ת Operations & Data Integrity), חברה ישראלית שמתמחה בפיתוח מוצרים ופתרונות בתחום ההגנה מפני מתקפות סייבר, שהוקמה על ידי קצינים בכירים לשעבר מאגף התיקשוב בצה"ל. סכום ההשקעה הראשוני של אמת מיחשוב עומד על 2.6 מיליון שקלים ועשוי להגיע לשישה מיליון – נתון המותנה בביצועי החברה.

אל"מ (מיל') ד"ר אורן איתן, ממקימי ODIבמסגרת העסקה סוכם כי אמת מיחשוב תשווק ותטמיע את ODI ואילו אנשיה של זו יסתייעו ביכולות אבטחת המידע והסייבר הקיימות של אמת מיחשוב.

מהחברה נמסר כי היא ביצעה את הרכישה עקב הרצון שלה להרחיב את פעילותה בתחום הסייבר. הבעלים והמייסדים של ODI הם אל"מ (מיל') ד"ר אורן איתן ואל"מ (מיל') דודו גבע. ד"ר איתן שימש כמפקד מצו"ב, המרכז לצופן וביטחון של צה"ל, ויש לו יותר מ-25 שנות ניסיון בתחום אבטחת המידע, הגנה על תשתיות קריטיות, הצפנה, אבטחת רשת ואבטחת מכשירים ניידים. תפקידו האחרון של גבע בצה"ל היה מפקד בית הספר לתקשוב (בה"ד 7) ולפני כן היה קצין הקשר של פיקוד הדרום. הוא בעל תואר PhD מאוניברסיטת טקסס בארלינגטון בהנדסת חשמל ותואר EMBA מאוניברסיטת תל אביב.

ODI מפתחת מוצרים שמסוגלים להגן מפני מגוון רחב של איומים שמנסים לחדור אל הרשת הארגונית ושתוקפים ארגונים באמצעות קבצים, אי-מיילים, ווב ועוד. לחברה סדרת מוצרים ממשפחת ODI-X, שהחברה כבר הטמיעה בארגונים בארץ ובאחרונה החלה לשווקם גם לגופים ולארגונים בעולם.

אל"מ (מיל') דודו גבע, ממקימי ODIד"ר איתן אמר כי "תקיפות סייבר ילכו ויחריפו ככל שהזמן יחלוף. שיתוף הפעולה בינינו לבין אמת מיחשוב יביא לסינרגיה טובה. המוצרים שלנו כוללים אלגוריתמים מתקדמים, שמתמודדים בו זמנית נגד איומים ידועים ולא ידועים כאחד".

יואב וינברג, מנכ"ל אמת מיחשוב, ציין כי "במסגרת הפעילות שלנו בשוק אבטחת המידע אנחנו נחשפים לפתרונות פורצי דרך בתחום הסייבר. החלטנו להשקיע ב-ODI מתוך הכרת הפתרון שלהם והבנת הצרכים של הלקוחות. בעידן שלנו, פתרונות ODI יהיו מוצר הכרחי לכל ארגון החפץ להגן על עצמו מפני מתקפות סייבר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים