תוכן שיווקי

אורנג' וויזה אירופה מאחדות כוחות ומשיקות את Orange Cash

21/11/2013 18:01

ויזה אירופה ואורנג' הכריזו על שותפות אסטרטגית המשקפת את השאיפה המשותפת לשתי החברות להגביר את המודעות ואת השימוש היום-יומי בתשלומים ללא מגע באמצעות הנייד בצרפת.

הצעד הראשון בפריסת הזמינות של שיטת התשלומים החדשנית יהיה השקת Orange Cash. השירות יהווה מוצר נטען (Pre-Paid) ראשון מסוגו, שיושק בצרפת והוא עתיד לאפשר ללקוחות אורנג', שברשותם טלפון חכם, התומך בתקשורת תווך קצר (NFC) לבצע תשלומים ללא מגע באמצעות הנייד באופן פשוט ומאובטח. Orange Cash הוא פתרון שתוכנן ומנוהל בעזרת Wirecard Card Solutions, גוף חבר בויזה אירופה.

השותפות תאפשר לצרכנים ברחבי צרפת לשלם עבור סחורות ושירותים בעזרת הטלפונים הניידים שלהם. בששת החודשים שהסתיימו בספטמבר 2013, עלה מספר המסופים התומכים בתשלומים ללא מגע בצרפת ב-50%.

לקוחות אורנג' יוכלו להוריד את אפליקציית Orange Cash, לטעון כספים לחשבון הנטען של Orange Cash באמצעות כרטיס חיוב מיידי (Debit), כרטיס אשראי או כרטיס נטען שלהם, ולהתחיל לבצע רכישות ללא מגע באופן מידי. רכישות מעל 20 יורו יחייבו הזנת קוד אישי.

תיירי מילה, סמנכ"ל תשלומים ניידים ו-NFC באורנג': "תשלום באמצעות הסמארטפון הוא פונקציה חדשה שתצבור תאוצה בעקבות השימושיות שלה בחיי היום-יום. בהשקת Orange Cash, אנחנו רוצים להאיץ את האימוץ של תשלומים בנייד בכלל, וכמובן, בקרב לקוחותינו באמצעות פתרון פשוט המציע יתרונות רבים. השותפות עם ויזה אירופה מגבירה את אמון הלקוחות שלנו ומבטיחה קבלה של Orange Cash במספר גדול של נקודות מכירה בצרפת ומחוצה לה".

Orange Cash יעמוד לרשות לקוחות אורנג' בשטרסבורג ובקאן בראשית 2014, עוד לפני פריסה כלל ארצית שצפויה ברבעון השני של השנה. ההשקה תאיץ את קצב הגידול של תשלומים בנייד ותתמוך בהצעות ערך של בנקים שותפים.

אירועים קרובים