תוכן שיווקי

הסתיים בהצלחה מחזור נוסף של סדנת התמודדות עם האיומים בעולם הסייבר מבית ג'ון ברייס מכללת היי-טק ואנשים ומחשבים

21/11/2013 18:18

מחזור נוסף של סדנת התמודדות עם איומים בעולם הסייבר מבית ג'ון ברייס מכללת היי-טק וקבוצת אנשים ומחשבים הסתיים בימים אלו.

במסגרת הסדנה, נחשפו עקרונות היסוד, המתודולוגיות, הכלים ודפוסי החשיבה העיקריים מתחום אבטחת המידע והגנת סייבר, תוך שימוש בהדגמות טכנולוגיות וניתוח אירועים שהתרחשו. מנחי הסדנה מחזיקים בניסיון רב בפעילויות בעולם הסייבר – הן בהגדרת מדיניות והן ברמת אפיון, הטמעה ופיתוח של פתרונות אבטחה והגנת סייבר ייחודיים עבור לקוחות.

הסדנה הועברה על ידי שלומי בוטנרו, מנהל מרכז התמחות אבטחת מידע וסייבר במטריקס. בוטנרו הוא בעל ניסיון של כ-10 שנים בעולם הסייבר, בעבודה מול הגופים הגדולים בארץ ובעולם, וכן היכרות מעמיקה בעולמות טכנולוגיים שונים – מהגנת סייבר בפיתוח מערכות ועד הגנה על תשתיות ארגוניות קריטיות.

לדבריו, היכולת להתמודד עם איומי סייבר עדכניים מחייבת שמירה רצופה על היכרות עם אירועים שקרו, הכרות עם טכניקות תקיפה, הדגמות והתנסות. הסדנה הנוכחית מהווה כלי מרכזי לכל מי שעוסק בתחום או בתחומים משיקים אליו.

בין משתתפי הסדנה נכחו מנהלי אבטחת מידע, מנמר"ים, יועצי מחשוב ארגוני, מנהלי תשתיות בארגונים. המשתתפים הביעו שביעות רצון גבוהה בפגישת הסיום של הסדנה. לטענתם, הם קיבלו בסדנה ידע וכלים שיסייעו להם במהלך עבודתם היומיומית.

ינון שבירו, סמנכ"ל שיווק בג'ון ברייס מכללת היי-טק, אמר כי סדנה זו תועבר במחזוריות גבוהה. הסדנה זכתה לשבחים רבים על ידי המשתתפים, בזכות היכולת להציג תמונה רחבה של עולם אבטחת המידע והסייבר, יחד עם כלים מעשיים בעלי ערך מוסף מיידי. שלומי בוטנרו הוא איש מקצוע מנוסה ומוביל בכל רבדי הסייבר, ומביא עמו לסדנה ניסיון מעשי רב ועשיר מעולמות תוכן מגוונים ומרתקים, בשילוב סיפורי לקוח רבים – עובדה אשר הופכת את חווית הלמידה למרתקת אף יותר.

בעקבות הצלחת המחזור האחרון, צפויה להיפתח סדנה נוספת. לפרטים נוספים אודות סדנאות 4×4 ניתן לפנות לליבנת ג'אן כאן.

אירועים קרובים