תוכן שיווקי

ארכיון חכם לשימור תוכן, עמידה בתקנות ואחסון בענן – צמצום עלויות ופשטות ניהול עם הפתרון Commvault SIMPANA

24/11/2013 14:53

CommVault הכריזה על פתרון Simpana Reference Copy המאפשר לארגונים לשמור רק נתונים בעלי חשיבות עסקית, ולהתקדם מהשיטה היקרה והנפוצה של "שומרים הכל" ולעבור לניהול נתונים. הפתרון מאפשר לארגונים לעשות שימוש חכם בתוכן, לפשט את הגילוי, להפיק תובנות מועילות יותר ולקבל החלטות מושכלות ביחס לשימור. במקביל, יכולים הארגונים ליהנות משירותי אחסון בענן שמציעות ספקיות דוגמת Amazon Web Services ו-Microsoft, הודות ליכולות המתקדמות ביותר בענף לסיווג נתונים ושימור.

פתרונות מיושנים כגון שמירת עותקי גיבוי לשנים רבות מאלצים את מנהלי המערכות לשמור בארכיון נתונים רבים אשר אינם רלוונטיים, אינם תורמים לעמידה בתקנות, אינם יכולים לשמש כראיה ואינם מניבים ערך לארגון מאף בחינה אחרת – רק מגדילים את העלויות הכוללות, מגבירים את הסיכונים ומונעים אימוץ של שירותי ענן. פלטפורמות ארכיון מסורתיות וממוקדות אפליקציה, לא רק שמתאפיינות בסרבול, אלה גם מכבידות על האבטחה ומקשות על ניסיונות לאתר ולחלץ ממספר מאגרים מנותקים של נתונים ברחבי הארגון. שיטות לשימור נתונים לטווח הארוך חייבות להיות גלובליות, אוטומטיות, גמישות ופרטניות. על פי נתונים של חברת המחקר Gartner, במרבית הארגונים (62%) עדיין לא משתמשים בכלים ספציפיים כלשהם שיכולים לסייע להם לקבל החלטות מושכלות ביחס לשימור או לניהול של הנתונים הבלתי מובנים. שמירה בארכיון מתחילה לחדור לארגונים, אך לעתים קרובות מדובר אך ורק בהעברה של הבעיה ממערך האחסון המרכזי לארכיון פחות יקר, ללא ערך נוסף [2].

תוכנת Simpana Reference Copy נותנת מענה לדרישות אלה באמצעות רתימת המודיעין והיעילות של Simpana ContentStore לאיסוף הנתונים וארגונם מתוך עותק Offline, הכנת אינדקס וסיווג, בהתאם למדיניות שמגדירים המשתמשים. לאחר שהנתונים מרוכזים במאגר הווירטואלי ContentStore של CommVault, שאינו מחייב ציוד חומרה מתוצרת מסוימת, מספקת יכולת ה-Reference Copy מדיניות אוטומטית ופרטנית לריבוד, שימור וסיווג ומסייעת לגורמים העסקיים לשמור רק את הקבצים ופריטי הדואר הרלוונטיים ביותר. האפשרות לאחסון מקוון, יעיל וחסכוני לטווח הארוך, והיכולות לחיפוש מרכזי וגישה בשירות עצמי לתפקודי ניתוח ו-eDiscovery, הופכות את תוכנת Simpana לפתרון אידיאלי בענפים עתירי רגולציה או ליטיגציה, שבהם חייבים לשמור נתונים במשך שבע שנים ואף למעלה מכך, דוגמת מסחר, כספים, בריאות, ממשל וחינוך.

רונן נוי, מנהל מכירות ישראל ב-CommVaultמעבר מהיר יותר לענן
היכולת של תוכנת Reference Copy לצמצם את העלות הכוללת של הנפח המקוון והעברת הנתונים מאפשרת ליהנות מאחסון בענן במחיר נוח יותר, בצורה מאובטחת יותר ובניהול קל יותר. מדיניות המוגדרת בהתאם לצרכים העסקיים מסייעת לזהות את הנתונים שיש לשמר ולהפחית את היקף הנתונים שיש להעביר לענן וממנו. אם משתמשים בתוכנת Reference Copy בשילוב עם היכולות של Simpana 10 להכנת אינדקס של התוכן וחיפוש, ובכלל זה תצוגה מקדימה מפורטת, אפשר ליהנות מגישה לתוכן בארכיון ללא צורך בגישה לענן.

לדברי רונן נוי, מנהל מכירות ישראל ב-CommVault: "בעזרת הפתרונות Simpana Reference Copy ו-ContentStore, יכולים המשתמשים לא רק להבטיח שהנתונים יסווגו, יאורגנו ויישמרו בצורה מאובטחת, אלא שניתן יהיה גם לשלוט בהם, ולהשתמש בהם בפעילויות של Big Data, אשר יסיעו לארגונים ליהנות  מיתרון תחרותי ולהעניק ערך לארגון".

[1] השיעור בפועל עשוי להיות שונה.
[2] חברת Gartner, "Use These Unstructured Data Management Best Practices to Manage Based on the Time Value of Data", אלן דיילי ושיילה צ'יילדס, 16 בנובמבר 2012

אירועים קרובים