תוכן שיווקי

גאווה ישראלית: Balink הוזמנה להציג פתרון מובייל ייחודי שפיתחה בכנס הענק של Salesforce.com בסן פרנסיסקו

המושב של Balink, בו הציגה החברה פתרון מובייל ייחודי שפיתחה, נערך במסגרת מסלול המפתחים בכנס, ועסק בטכנולוגיות השונות לפיתוח במובייל ● יניב פרטוק, מנכ"ל Balink: "תוך שימוש בפלטפורמה של Salesforce.com, הצלחנו לממש יכולות אופליין מלאות, כולל סנכרון של נתונים בחזרה ל-Salesforce.com - מה שעורר התעניינות רבה מאוד בכנס" ● סמי כהן, ה-CTO של Balink: "החזון שעליו קמה Balink מתממש היום בגדול עם ההשקה של פלטפורמת Salesforce1"

25/11/2013 04:10

מאת אנשים ומחשבים USA

Balink, המייצגת את Salesforce.com בישראל ומפתחת פתרונות מתקדמים על בסיס הפלטפורמה של החברה, הוזמנה להציג ב-Dreamforce 2013 – כנס הענק שעורכת Salesforce.com מדי שנה בסן פרנסיסקו. האירוע משך אליו יותר מ-130 אלף משתתפים שהגיעו מ-80 מדינות, וננעל בסוף השבוע האחרון. המושב של Balink, בו הציגה החברה פתרון מובייל ייחודי שפיתחה, נערך במסגרת מסלול המפתחים בכנס, ועסק בטכנולוגיות השונות לפיתוח במובייל. במושב, שהיה מלא מפה לפה, הציגה Balink פיתוחים בטכנולוגיות HTML5 והייבריד, ומשכה תשומת לב רבה בזכות שורה של יכולות ייחודיות שהטמיעה בפלטפורמה.

"היינו מאוד גאים להציג את היכולות החדשניות שלנו בכנס", סיפר יניב פרטוק, מנכ"ל Balink, עם סיום המושב. "תוך שימוש בפלטפורמה של Salesforce.com, הצלחנו לממש יכולות אופליין מלאות, כולל סנכרון של נתונים בחזרה ל-Salesforce.com – מה שעורר התעניינות רבה מאוד. יש לנו ב-Balink מחלקה שלמה שעוסקת בנושא המובייל ומפתחת במגוון פלטפורמות המובייל – נייטיב, HTML5, הייבריד ו-Windows 8, ושמחנו לחלוק את ההישגים שלנו עם משתתפי הכנס".

"אחד הדברים שמאפיינים את Dreamforce השנה, ואני מגיע לפה כבר כמה וכמה שנים, הוא הגידול המשמעותי בכמות המפתחים", אמר פרטוק. "זה אמנם נובע גם מה-Hackathon, שמשך אליו הרבה מאוד מפתחים שרוצים לזכות בפרס הגדול שעומד על מיליון דולר, אבל גם בגלל העובדה שהכנס השנה מציע הרבה יותר מושבים שקשורים לפלטפורמה והרבה יותר הרצאות טכניות בנושאים האלה. קהילת המפתחים סביב הפלטפורמה של Salesforce.com גדלה בצורה אקספוננציאלית בשנים האחרונות, ואנחנו משוכנעים שפלטפורמת Salesforce1 החדשה שהושקה בכנס, תהווה קרש קפיצה נוסף שיאפשר להגדיל את הקהילה הזו אפילו יותר".


צילום ועריכת וידיאו: אנשים ומחשבים USA

סמי כהן, ה-CTO של Balink, הוסיף כי "אחד הדברים שמשכו את תשומת ליבי בכנס השנה, הוא העובדה שהמליאה המרכזית של חברות ה-ISV משכה כמות קהל כפולה מזו של שותפי האינטגרציה. זה לא משהו שקרה בין לילה, אלא תהליך הדרגתי שנבנה במהלך השנים והגיע לכדי בשלות ב-Dreamforce 2013. נראה שב- Salesforce.com מבינים היום שההצלחה שלה כרוכה רבות בהצלחה של חברות ה-ISV והמפתחים והיא משקיעה רבות באקו-סיסטם הרחב שלה בתחומים הללו".

גולת הכותרת של הכנס השנה היתה ההכרזה על פלטפורמת Salesforce1. מה עלינו לדעת עליה?
פרטוק: "Saelsforce1, שהוכרזה והושקה בקול תרועה רמה ב-Dreamforce 2013, היא ההוכחה הברורה והמימוש של מה שאנחנו ב-Balink רואים כבר הרבה זמן, והוא ש-Salesforce.com היא בראש ובראשונה פלטפורמה. הבשורה הגדולה של Salesforce.com, החידוש העצום שלה, היתרון הגדול שלה על פני המתחרים שלה, הוא בהיותה פלטפורמה שמאפשרת לפתח פתרונות מתקדמים ורחבים ביותר. CRM הוא בוודאי מרכיב מרכזי מאוד בפתרונות הללו, אבל הוא מהווה רק חלק ממכלול רחב הרבה יותר של פתרונות ויישומים שניתן לממש בזכות Salesforce1".

יניב פרטוק, מנכ"ל Balink

סמי כהן, ה-CTO של Balink

כהן: "Salesforce1 מהווה פלטפורמה אולטימטיבית למפתחים, לחברות ISV ולכל מי שיש לו עניין בפיתוח אפליקציות מובייל ו-Social. הפלטפורמה החדשה כוללת הרבה מאוד יכולות טכנולוגיות חדשות ומשמעותיות מאוד, שאני יודע בוודאות שהרבה מאוד משתמשים ולקוחות חיכו להן. בנוסף, הגדילה Salesforce.com את כמות ממשקי ה-API פי עשרה, כך שאפשר היום לעשות הרבה יותר עם Salesforce.com ולבנות אפליקציות עשירות הרבה יותר. המסר הגדול למפתחים הוא, שלפני Salesforce1 פיתוח אפליקציה למובייל היה תהליך מסובך מאוד. היום, עם כל הכלים החדשים שהושקו בכנס, אפשר להשיק אפליקציית מובייל חכמה מאוד בפיתוח מינימלי".

ספרו בבקשה על Balink. במה אתם מתמחים וכיצד אתם מתחברים להשקה החדשה של Salesforce.com?
פרטוק: "Balink היא חברה שנטועה עמוק בפלטפורמה של Salesforce.com מיום הקמתה. עוד לפני שהוכרז force.com, אנחנו פיתחנו על גבי הפלטפורמה של Salesforce.com. החברה עוסקת בפתרונות מתקדמים שבהם התשואה על ההשקעה הראשונית ב-Salesforce.com ממוקסמת בזכות היכולת למנף את כל מה שקיים בפלטפורמה – בין אם זה בעולם של פורטלים, אינטגרציה למערכות צד שלישי, UI מתקדם כזה או אחר וכעת גם בעולם המובייל בצורה בולטת מאוד.

"תוך שימוש בפלטפורמה של Salesforce.com, הצלחנו לממש יכולות אופליין מלאות, כולל סנכרון של נתונים בחזרה ל-Salesforce.com – מה שעורר התעניינות רבה מאוד". הצוות המוביל של Balink בכנס Dreamforce 2013 בסן פרנסיסקו. מימין: יניב פרטוק - מנכ"ל החברה, וסמי כהן - ה-CTO

Balink היא גם שותף של Salesforce.com, שנבחר יחד עם קבוצה מאוד מצומצמת של שותפים להעלות חברות ISV לענן של Salesforce.com. אנחנו גאים לראות ב-Dreamforce 2013 שניים מתוך שותפי ה-ISV שהעלינו ל-AppExchange. הראשון הוא קליקסופטוור (ClickSoftware), שעלה לפני פחות מחצי שנה ל-AppExchange עם פתרון Field Services, והשני זה Vocalcom, שעוסקת בפתרונות Call Center. שתי החברות האלה מייצרות הרבה ביזנס באקו-סיסטם של Salesforce.com ו-Balink גאה להיות השותפה שעזרה להן להיכנס לענן של Salesforce.com".

כהן: "Balink מיושרת עם Salesforce1 ועם הקו שמובילה Salesforce.com בהשקת הפלטפורמה החדשה. אנחנו מחזיקים היום בקהילה הגדולה ביותר בישראל של מפתחי Salesforce.com ואנחנו אחד השחקנים הכי גדולים בתחום בעלי הסמכת PDO (ר"ת Product Development Outsourcer) – לא רק בישראל, אלא בכל אירופה. החזון שעליו קמה Balink מתממש היום בגדול עם השקת Salesforce1".

אירועים קרובים