בזק בינלאומי תטמיע מוצרי אבטחה של וובסנס ופורטינט ב-שע"מ; ההיקף: מיליוני שקלים

הפרויקט כולל את הדור הבא של הפיירוול מבית פורטינט, NGFW, להגנת הארגון מול מגוון האיומים, כולל מתקפות סייבר ● המוצרים של וובסנס הם Web Gateway ארגוני, שמספק הגנה מלאה ללא תלות במיקום המשתמש, Email Gateway ארגוני ופתרון למניעת דלף מידע

עיצומים ביחידת המחשוב של רשות המסים

בזק בינלאומי תטמיע את מוצרי וובסנס (WebSense) ופורטינט (Fortinet) במערך שירות העיבודים הממוכנים (שע"מ) ברשות המסים – כך נודע לאנשים ומחשבים. הפרויקט החל בימים אלה וצפוי להימשך ב-2014. הוא כולל תכנון, אספקה, הטמעה ותחזוקה של מוצרי אבטחת המידע לכמה שנים. היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם לאנשים ומחשבים נודע כי הוא עומד על מיליוני שקלים.

במסגרת הפרויקט תטמיע בזק בינלאומי ב-שע"מ את מוצרי הדור הבא של הפיירוול מבית פורטינט, NGFW (ר"ת Next Generation Firewall), שנותנים מענה למגוון האיומים שמולם ניצב הארגון, לצד פתרונות מורכבים להגנה מפני מתקפות סייבר. אלה יענו על הצורך הקיים בכל ארגון בכלי ניטור ואבטחה מעמיקים. לפתרונות פורטינט יש יכולות מורכבות, בהן עיבוד מתקפות ואספקת הגנה בזמן אמת לצד הגנה על מערך המיחשוב הארגוני בשע"מ מקצה לקצה.

מוצרי אבטחת המידע של וובסנס שיוטמעו הם מסוג Web Gateway ארגוני, שמספק הגנה מלאה ללא תלות במיקום הפיזי של המשתמש, Email Gateway ארגוני, שמבצע URL Sandboxing, וכן פתרון למניעת דלף מידע. כלים אלה יענו, בין השאר, על המצב המצוי כיום, שבו 92% מהמיילים ב-שע"מ מכילים URL ולא וירוס ולכן, אין אנטי וירוס שיוכל לחסום מיילים שכאלה.

מטרת הפרויקט היא להעלות את רמת אבטחת המידע ב-שע"מ ולספק למערך ה-IT שלו פתרון אבטחת מידע מוכלל, עם נראות ויכולת ניהול מרכזית, שמטפל בכל שכבות אבטחת המידע.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים