תוכן שיווקי

BMC משיקה Control-M for Hadoop

הפתרון החדש מפשט, ממכן, ומעבד כמויות גדולות של אצוות נתונים ותזרימי עבודה ארגונית מקוונת

25/11/2013 11:12

חברות המתחרות ביניהן בהשגת יתרונות תחרותיים ועסקיים ממוקדות יותר ויותר בשיפור יכולתן בעיבוד כמויות גדולות של נתונים וניתוחם (Big Data), ועל כן מאמצות את Hadoop. מהירות הפיתוח של יישומים חדשים והבאתם לייצור מהווה כיום צורך מרכזי וקיומי להשגת מטרות הארגון. מכיוון שמרבית העיבוד ב-Hadoop מבוסס על אצוות קבצים בכמויות גדולות, הצורך בניהול משימות ותהליכי עבודה יעילים הופכים לקריטיים בהקשר זה. על מנת לענות על צרכים חשובים אלו השיקה BMC תחת Control-M  מודול חדש עבור ארגוני IT הנכנסים לעולם ה-Big Data.

Control-M for Hadoop מאפשר לארגונים לצמצם זמן ועלויות פיתוח הקשורים ב-Hadoop ו-Big Data. הוא מסייע למפתחי היישומים הארגוניים לקצר את זמן אספקת שירותים עסקיים חדשים והפיכת שירותים אלה לקלים יותר לתפעול ולשילובם בארגוני טכנולוגיית המידע. הכלי מאפשר לצוות למפתחי היישומים ליצור, לשתף פעולה, ולנהל תזרימי עבודה ב-Hadoop באופן רוחבי דרך ממשק משתמש פשוט, אך רב עוצמה.

Control-M for Hadoopזוהר רונן, מנהל אזור דרום מזרח אירופה ב-BMC מפשט וממכן עיבוד ויישום אצוות נתונים ב-Hadoop, מקיים אינטגרציה מקומית עם Hadoop, ומאפשר לעובדים לבצע משימות, שיתופי פעולה בתחום תזרימי העבודה, ניהול לו"ז וניהול שירותי אצוות Big Data עסקיים בקלות.

כך, "Control-M for Hadoop מסייע להאיץ את תהליך הפיתוח של יישומי Hadoop, הוא מספק ניהול תפעולי רב-עוצמה ומאפשר אינטגרציה ארגונית המעניקה ROI מהיר", אומר זוהר רונן, מנהל אזור דרום מזרח אירופה ב-BMC. "הכלי מנגיש לשוק את כל היכולות המובילות לניהול וניתוב עומסי עבודה שהן חלק מ-Control-M. כלומר, ניתן באמצעותו לנהל תזרימי עבודה של Hadoop מנקודת שליטה מרכזית אחת על כל האצווה הארגוני. בנוסף, ניתן לוודא שכל הגורמים הרלוונטיים יעודכנו באופן אוטומטי כאשר משימת Hadoop נכשלת על ידי שליחת הודעת דוא"ל, שליחת אירוע למערכת השו"ב הארגוני או פתיחת אירוע במערכת ה-Service Desk".

"עוד ניתן להבטיח ששירותי Hadoop יעמדו בדרישות ה-SLAs באמצעות ניטור פרואקטיבי המתבסס על מידע סטטיסטי והתראה אודות עיכוב שעומד להתרחש באספקת השירות. היתרון המשמעותי של Control-M for Hadoop הוא בכך שהמשתמשים יוכלו לנהל את האצווה באמצעות ממשק Control-M Self Service באופן  עצמאי ופשוט ללא צורך בהדרכה רבה. המשתמשים יקבלו תצוגה ממוקדת-עסקים עם שמות ותיאורים של המונחים העסקיים, המותאמים אישית לצרכיהם ובידיהם תהיה הבחירה לפעול דרך אפליקציה פשוטה מבוססת-אינטרנט או אפליקצית סמארטפון".

אירועים קרובים