אריק שמידט מציג: מדריך בסיסי למי שעובר מ-iPhone לאנדרואיד

יו"ר גוגל ממליץ על כלים שונים שיכולים לשמש במערכת ההפעלה של החברה, בהם הדפדפן כרום ● לדבריו, מי שיעבור לאנדרואיד לא ירצה לחזור

מי שמבקשים לעבור מ-iPhone לאנדרואיד (Android) יוכלו להסתייע מעתה במדריך שפרסם אריק שמידט, יו"ר גוגל (Google) – החברה שפיתחה את מערכת ההפעלה הסלולרית. ניתן לראות במהלך עליית מדרגה ביריבות בינה לבין אפל (Apple).

שמידט ממליץ במדריך, אותו פרסם בגוגל פלוס (+Google), על כלים שונים בהם הדפדפן כרום (Chrome) – "למרבה ההפתעה", גם הוא של גוגל – שלטענתו עדיף על ספארי (Safari) של אפל.

לדבריו, "ה-Galaxy S4 של סמסונג (Samsung), ה-Droid Ultra של מוטורולה (Motorola) וה-Nexus 5 הם מכשירים מתקדמים, שמציעים צגים טובים יותר, פועלים בקצב מהיר יותר ומצוידים בממשק אינטואיטיבי הרבה יותר. הם יכולים לשמש כמתנה נפלאה לשנה החדשה לכל משתמש iPhone".

הוא ציין כי "בדומה לאנשים רבים שעברו מ-PC ל-Mac ולא שבו יותר, גם מי שיעברו מ-iPhone לאנדרואיד לא יחזרו עוד לאחור, משום שבמערכת ההפעלה שלנו, הכול נמצא בענן ומגובה בו, ויש אינספור אפשרויות. 81% מהמשתמשים בעולם, על פי סקרים עדכניים, מסכימים שאנדרואיד היא מערכת ההפעלה הטובה ביותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים