סייפטי השיקה את פתרון RSAccess
פתרון אבטחת המידע של סייפטי מצמצם למינימום מתקפות סייבר באמצעות ביטול חשיפת מידע ב-DMZ וסגירת חורים בחומת-האש הארגונית
סייפטי (Safe-T), ספקית פתרונות אבטחת מידע לארגונים, הכריזה על השקת פתרון RSAccess Secure Front End המשנה את כללי המשחק בתחום ה-Web Front End. באמצעות שימוש בטכנולוגיה של סייפטי, המעוגנת בפטנט, RSAccess מבטל את הצורך לאחסן מידע רגיש ב-DMZ (ר"ת demilitarized zone) ולפתוח פורטים נכנסים בחומת-האש הארגונית (firewall), אשר עלולים לחשוף את רשת הארגון למתקפות סייבר. בנוסף, RSAccess מצמצם את הסיכון למתקפת סייבר ומפשט את קונפיגורציות הרשת, וכך מביא להפחתת הוצאות התפעול ולצמצום העלויות הנובעות מאובדן מידע.
בתגובה למספרן הגובר של מתקפות הסייבר, הוסיפו ארגונים רבים רשת DMZ על מנת למנוע ממשתמשים חיצוניים להשיג גישה ישירה למידע מסווג של החברה. עם זאת, גישה זו עלולה לסכן מידע רגיש הנשמר ב-DMZ. לרוב ארגונים מטמיעים פתרון פרוקסי-הפוך, הפותח פורטים נכנסים בחומת-אש מה-DMZ לרשת הפנימית של הארגון, ובכך חושף את הרשת הפנימית למתקפות סייבר.
באמצעות שימוש בשתי נקודות קצה, אחת בכל צד של חומת-האש, RSAccess מקבל בקשות ומזרים נתונים, במקום השיטה המקובלת של אחסון מידע רגיש ב-DMZ. כך, RSAccess מפקח על התנועה הנכנסת בשכבת האפליקציה ושולט בה על מנת לגלות ולמזער מתקפות של וירוסים, סוסים טרויאניים ונוזקות – הן בערוצים פתוחים והן בערוצים מוצפנים, כמו HTTPS.
RSAccess סולל את הדרך לביטול תפקידו המסורתי של ה-DMZ ומשפר את האבטחה באמצעות סגירת פורטים נכנסים בחומת-האש, מניעת גישה של האקרים לרשת הפנימית וביטול הצורך בשמירת מידע רגיש בשרתי האפליקציות ובסיס הנתונים ב-DMZ. ניתן להשתמש בטכנולוגיה זו גם על-מנת לאבטח קישוריות בין רשתות מסווגות בארגון מבלי לחשוף תת-רשת אחת לשנייה.
RSAccess מביא לחיסכון מיידי בעלויות על ידי צמצום ברישיונות אפליקציה ועלויות החומרה של שרתי front-end, וגם משפר את היעילות התפעולית על ידי ביטול הצורך בסנכרון תמידי של הנתונים בין שרתי היישום הפנימיים לשרתי ה-DMZ.
"בסייפטי אנו מחויבים להביא למהפכה בדרך בה ארגונים משתמשים ב-DMZ. עם RSAccess ארגונים יכולים לבחון מחדש את הדרך בה הם מטמיעים ומאבטחים יישומים, ובסופו של דבר לבטל את הצורך בשרתי ה-front-end ובסיסי הנתונים היקרים של היישומים ב-DMZ, בעודם שומרים את המידע הרגיש בתוך הארגון", אומר רונן קניג, סמנכ"ל שיווק וניהול מוצר בסייפטי. "האסטרטגיה שלנו היא לספק מערכות מתוחכמות שיגנו על המידע בארגון, ויהיו קלות לשימוש והטמעה כך שיעניקו ללקוחות ערך מוסף".