טלדור תקשורת-גלאסהאוס תטמיע טלפוניית IP של סיסקו בחברת החשמל במיליוני שקלים

התשתית החדשה תחליף כ-50 מרכזיות בשני מרכזים טכנולוגיים, שישרתו כ-18 אלף שלוחות בכל אתרי חברת החשמל ● הפרויקט יכלול אספקה, התקנה, בדיקות, הפעלה, הדרכה, הטמעה ותחזוקה של מערך הטלפוניה ושילובו עם מערכות אבטחת המידע והמיחשוב הקיימות בחברת החשמל

טלדור תקשורת-גלאסהאוס תשדרג את תשתית טלפוניית ה-TDM בחברת החשמל לתשתית IPT מבוססת סיסקו (Cisco). הפרויקט, שהחל השנה, יסתיים בסוף 2015. היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במיליוני שקלים.

התשתית החדשה תחליף כ-50 מרכזיות בשני מרכזים טכנולוגיים, שישרתו כ-18 אלף שלוחות בכל אתרי חברת החשמל. הפרויקט יכלול אספקה, התקנה, בדיקות, הפעלה, הדרכה, הטמעה ותחזוקה של מערך הטלפוניה ושילובו עם מערכות אבטחת המידע והמיחשוב הקיימות בחברת החשמל. התשתית תשמש כבסיס לביצוע מעבר מסודר ומדורג ממערך טלפוניה מבוסס מרכזות TDM לטכנולוגיה מבוססת IPT. מהחברה נמסר כי העובדה שכמות המרכזיות תופחת תביא לחיסכון רב, לרבות בשטח רצפה ובמערכות הזנה ומיזוג אוויר.

יוסי שנק, סמנכ"ל התיקשוב של חברת החשמל, אמר כי "מערכת ה-IPT היא עוד נדבך ביצירת סביבת תיקשוב וירטואלית וגמישה בחברה, תוך העשרת פונקציות מתקדמות בתחום התקשורת הארגונית המשולבת. מערכת זו מצטרפת למערכות נוספות שהוטמעו בחברת החשמל, שישלימו מעבר לתיקשוב מבוסס שירותים לכל רוחב התהליכים העסקיים של החברה".

לדברי טירן לוי, מנכ"ל טלדור תקשורת-גלאסהאוס, "מדובר באחד הפרויקטים הגדולים בישראל. הוא אמור לייעל את תהליכי העבודה הפנים ארגוניים ולהביא את מערכי השירות והתחזוקה של חברת החשמל לרמה גבוהה יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים