קמינריו הישראלית שברה שיא עולמי בביצועים למערכות אחסון

השיגה 33,477 מגה-בייט לשנייה - תוצאה כמעט כפולה מזו של המדורגת שנייה, אורקל ● לעומת זאת, בדירוג עלות מול ביצועים מוקמה החברה הישראלית שמינית בלבד, עם 29.79 דולרים למגה בייט לשנייה

קמינריו (Kaminario) הישראלית דורגה במקום הראשון לביצועי מערכות אחסון ושברה שיא עולמי בתחום עם פתרון ה-All Flash שלה, Kaminario K2. ביצועיו היו כמעט כפולים מאלה של הפתרון מבית אורקל (Oracle), שדורג שני.

החברה השיגה את התוצאה במבחן SPC-2 של Storage Performance Council – גוף עצמאי שקובע תקנים במערכות אחסון ובודק את ביצועי זרימת הקלט/פלט של מערכי האחסון הקיימים בתעשייה. הפתרון שלה השיג תוצאה של 33,477 מגה-בייט לשנייה לעומת ה-Oracle ZFS Storage של אורקל, שהשיג 17,244 מגה-בייט לשנייה. לאחר מכן דורגו ETERNUS DX8700 עם 16,038 מגה-בייט לשנייה ו-IBM System Storage DS8870, מערכת האחסון של הענק הכחול, עם 15,423 מגה-בייט לשנייה.

כריס מלור, כתב האחסון הוותיק של הרג'יסטר (Register), כתב כי "קמינריו לקחה את מבחן הביצועים של הזרמת נתונים במערכות האחסון SPC-2, ניערה אותו קשה, סחטה אותו והשאירה את כל המתחרים מאחור, מותירה מאחוריה שובל אבק".

מנגד, עלה מהתחרות שהפתרון הישראלי הוא לא היעיל והחסכוני ביותר: קמינריו מוקמה שמינית בלבד בדירוג עלות מול ביצועים, עם 29.79 דולר למגה-בייט לשנייה. במקום הראשון דורגה InfiniteStorageTM 5600 של SGI עם כמעט מחצית – 15.97 דולר למגה-בייט לשנייה.

רון דוידי, מנהל אזור EMEA בקמינריו, אמר לאנשים ומחשבים כי "הבסיס להצלחה שלנו נעוץ בשילוב בין ארכיטקטורת ה-Scale-Out, שמותאמת להשגת ביצועים עקביים לאורך זמן, לטכנולוגיית ה-3D שלנו. המערכת שלנו עונה במשולב לשלושת הממדים – IOPS, Throuput ו-Latency – בצורה בלתי תלויה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים