תוכן שיווקי

Deep Security – הגנה מקסימלית בעלות מינימלית

האם אפשר ליצור סביבת עבודה בטוחה לארגון תוך חסכון בעלויות תפעול? מסתבר שכן. מערכת Deep Security של ענקית אבטחת המידע טרנד מיקרו, מציגה תפיסה חדשנית המשלבת בין השניים

26/11/2013 10:56

חסכון בעלויות והורדת הוצאות תפעול אינם מתקשרים בדרך כלל לאבטחת מידע. להיפך, הטמעת מערכות הגנה בארגון כרוכה בהוצאות גבוהות והגדלת העומס על משאבי ה-IT. יתרה מכך, ככל שהאיומים הופכים מורכבים ומתוחכמים יותר, כך גם נדרשים מנהלי מערכות המידע להטמיע אמצעים טכנולוגיים מתקדמים, ומן הסתם יקרים יותר, כדי להתמודד עם התקפות סייבר.

פלטפורמת ההגנה Deep Security של טרנד מיקרו מציגה תפיסה חדשנית המשנה מציאות זו. עד כה, בסביבה וירטואלית היה מקובל להתקין client על כל אחד משרתי ה-VM הכולל אנטי-וירוס, פיירוול IPS ומרכיבים נוספים של הגנה שהעמיסו מאוד על משאבי המיחשוב והגבילו את יכולת ניצול הסרברים הפיזיים. במקום זאת, מערכת Deep Security מיושמת על גבי השרת הארגוני המרכזי (Host) מבלי להתקין מודול נוסף על כל אחד משרתי ה-VM.

הארכיטקטורה החדשנית של Deep Security
דו"ח שפורסם לאחרונה על ידי חברת המחקר Forrester, שבדק את ההשפעה של יישום מערכת ה-Deep Security, קבע בצורה חד משמעית כי הארגונים שנבדקו הצליחו להביא החזר השקעה (ROI) בהיקף של מעל 60% (!) מההיקף השנתי. זאת ועוד, פעולות אוטומטיות כגון סריקת המחשבים, שכידוע, יוצרים עומס רב על משאבי המיחשוב, נחסכים כעת באמצעות ניהול מתוזמן של השרתים הנסרקים זה אחר זה וכך יורד משמעותית היקף העומס הקיים.

מערכת Deep Security, שכבר זכתה השנה בפרס מטעם המגזין היוקרתי Network Computing כ-"מוצר הטוב מסוגו בשוק", היא היחידה בשוק המציעה פתרון Agentless הכולל מעטפת מלאה הגנה עם פיירוול, זיהוי ומניעת נוזקות וחדירות לא מורשות, web application protection IPS\IDS ו-Log Inspection.

המערכת מספקת מספר יתרונות נוספים:
• ניצול משאבים אופטימלי – חסכון מיידי בשרתים פיזיים באמצעות ניצול מקסימלי של הסביבה הווירטואלית.
• גמישות במעבר לסביבת ענן – מותאם מראש לכל צרכים העתידיים של הארגון, בין אם פיזית או סביבת ענן (פרטי, ציבורי והיברידי).
• ניהול מרכזי אחיד.
• התאמה לדרישות הרגולציה המרכזיות כיום בעולם.

יכולות ההגנה של טרנד מיקרו זכו גם לחיזוק של חברת המחקר IDC. בדו"ח שפורסם לאחרונה תחת הכותרת "אבטחת מידע לתחנות הקצה לשנים 2017-2013 ופילוח יצרנים לשנת 2012", עולה כי טרנד מיקרו דורגה שוב במקום הראשון בהכנסות גלובליות בתחום אבטחת השרתים הארגוניים. על פי הדו"ח, טרנד מיקרו תופסת נתח של 30.8% מכלל השוק ובכך מחזקת את מעמדה בשוק השרתים הארגוניים. במקביל, גם Experton Group פרסמה דו"ח בנצ'מרק, בו דירגה את טרנד מיקרו כספק המוביל בעולם בתחום אבטחת הענן לשנה הנוכחית.

טרנד מיקרו הינה חברת אבטחת המידע השלישית בגודלה בעולם המעסיקה קרוב ל-5,000 עובדים בכל העולם ומחזור הכנסות שנתי של 1.2 מיליארד דולר. החברה, החוגגת בימים אלה 25 שנה להיווסדה, מפעילה בישראל נציגות מקומית וחברת זברה טכנולוגיות, מחברות ההפצה המובילות בישראל, משמשת כמפיצה הרשמית ללקוחות העסקיים. במסגרת זו זברה טכנולוגיות מפיצה למערך של עשרות אינטרגרטורים ומשווקים בשוק הישראלי כולל הדרכה והכשרה של המשווקים ושירות שוטף ותמיכה טכנית לאורך חיי המוצר.

בימים אלה יוצאת טרנד מיקרו ישראל בהצעה ייחודית, ראשונה מסוגה בשוק המאפשרת לארגונים להתנסות ולהכיר מקרוב את יתרונות המערכת באמצעות שלושה חודשי התנסות – חינם וללא התחייבות.

להורדת Deep Security לשלושה חודשים חינם וללא התחייבות – לחצו כאן.

אירועים קרובים