תוכן שיווקי

מפגש בכירים בנושא יעילות, חדשנות וניהול המידע בארגון: זרקור על CoSign – חתימה דיגיטלית בניהול מסמכים

26/11/2013 11:04

בינת מערכות תוכנה, מקבוצת רד-בינת, יחד עם אנשים ומחשבים, מציגים בפעם הראשונה מפגש בכירים בנושא ניהול מידע בארגון. היוזמה למפגש מגיעה מתוך מחשבה כי מנמ"רים ומנהלים הפועלים בחדשנות וביעילות, תוך חיסכון בעלויות ובזמן, תורמים להצלחת הארגון.

אחד הפתרונות שיוצגו באירוע הבכירים הוא CoSign – חתימה דיגיטלית משולבת בפתרון לניהול מסמכים ואישורים.

שוק החתימה הדיגיטלית העולמי מציע מגוון רחב של פתרונות אותם ניתן למקם על הרצף שבין שימושיות (Usability) לאבטחה ותקפות (Security & Compliance). מחד, ניתן למצוא פתרונות חדשים רבים המציעים ממשק משתמש עדכני, אפליקציות ניידות ותמיכה בשירות ענן, אך פתרונות אלה חסרים בכל ההיבט האבטחתי ומכאן שהתוקף החוקי-משפטי שלהם חלש. מאידך, קיימים פתרונות רבים מהדור הקודם, המציעים רמת אבטחה גבוהה על בסיס כרטיסים חכמים וטוקנים קריפטוגרפיים. אולם פתרונות אלה כושלים בכל הקשור לשימושיות: הם מסורבלים, יקרים ודורשים משאבי ניהול ותחזוקה בהיקף שאינו מקובל בימינו.

ייחודו של CoSign הוא ביכולתו לספק ללקוח את הטוב בשני העולמות – פתרונות חתימה ידידותיים למשתמש המכילים ממשקים ידידותיים, פתרונות ניידים, התממשקות למערכות ארגוניות, וכל זאת בגישה של Plug-n-Play – מבלי לפגוע ברמת האבטחה של המוצר ותוך שמירה על תוקף חוקי-משפטי חזק.

למידע נוסף לבכירים ומקבלי ההחלטות בארגון – לחצו כאן.

אירועים קרובים