תוכן שיווקי

אייל זסלבסקי, בינת תוכנה: "הטמעת מוצרים משלימים ל-SharePoint מייצרת לארגונים ערך גבוה"

לקראת אירוע בינת מערכות תוכנה: יעילות, חדשנות וניהול המידע בארגון ● יום ד', 27 בנובמבר, מלון שרתון תל אביב

26/11/2013 11:12

הילל יוסף

"SharePoint היא פלטפורמה נפוצה בארגונים. היא מאפשרת לעשות הרבה מאד דברים בעולמות ניהול הידע וניהול המסמכים, ונמצאת היום בקרב ארגונים רבים. אנו באים ולוקחים את המוצר לשלב הבא שלו, ומראים לארגונים, איך באמצעות מוצרים משלימים, ניתן להפיק ערך גבוה מאד לארגון ולהביאו לניצחון מהיר", כך אמר אייל זסלבסקי, מנכ"ל בינת מערכות תוכנה.

זסלבסקי התראיין לאנשים ומחשבים לקראת כנס שעורכת בינת מערכות תוכנה. הכנס, הנושא את הכותר "יעילות, חדשנות וניהול המידע בארגון", בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ד', 27 בנובמבר, במלון שרתון תל אביב.

בינת מערכות תוכנהלדברי זסלבסקי, "מדובר בכמה מוצרים משלימים, שהטמעתם תביא את הארגון לניצול מיטבי ומירבי של SharePoint". המוצר האחד, אמר, הוא כלי משלים Nintex Workflow, המיוצג בישראל בלעדית על ידי בינת מערכות תוכנה ואנו גם מטמיעים אותו. Nintex Workflow מאפשר יישום מלא של תהליכי עבודה ארגוניים, על ידי אינטגרציה עם מערכות הניהול הקיימות של הארגון, הנעת תהליכים אוטומטיים, קבלת תמונה ויזואלית מלאה, זיהוי 'צווארי בקבוק' ואת הנושאים הדורשים טיפול ברמות הניהול השונות, כמו גם התניות ואישורים מוגדרים, עיבודם והפצתם לגורמים הרלוונטיים בארגון ומחוצה לו להמשך טיפול. Nintex Workflow מאפשר גמישות מרבית, והיצמדות ליכולות המובנות הקיימות ב-SharePoint. הוא מביא ניצחונות מהירים לארגון, מניב החזר השקעה מהיר, ויש הרבה לקוחות ארגוניים עם שביעות רצון גבוהה".

מוצר נוסף שיוצג בכנס, אמר, הוא של מערכת החתימה הדיגיטלית CoSign של ARX. "מערכת CoSign מאפשרת לכל ארגון ליישם בקלות ובפשטות חתימה אלקטרונית מאובטחת ומאושרת, בעלת תוקף על פי חוק החתימה האלקטרונית בישראל ועל פי תקני ה-FDA", אמר, "ה-CoSign מתממשק באופן מובנה ל-Nintex Workflow המבוסס פלטפורמת SharePoint, וחוסך את הצורך בהתקנת חומרה או תוכנה ייעודיים בצד החותם. הממשק הייחודי של CoSign ל-SharePoint ו-Nintex Workflow מאפשר לשלב באופן פשוט פעולות חתימה דיגיטלית בתוך מנגנון ה-workflow. המשתמשים חותמים מתוך מערכת ה-SharePoint על המסמך כחלק מתהליך סבב האישורים האוטומטי ובכך נחסך הצורך להדפיס את הנייר ולחתום עליו ידנית. חתימה עם CoSign אפשרית על כל סוגי המסמכים בצורתם המקורית, כולל קבצי PDF, Excel ,Word ו-InfoPath".

מוצר נוסף, ציין הוא "Harmon.ie. המדובר בערכת מוצרים המאפשרת לצפות במסמכים ולערוך אותם, להשתמש במערכת ההודעות הארגונית Yammer, לקבל התראות על עדכונים ולעבוד בסביבה הצוותית מבוססת SharePoint גם מתוך סביבת הדוא"ל, Office 365 ומהטלפון הנייד. נגישותו של המידע הארגוני לעובד מכל מקום ומכל זמן מביאה לייעול אדיר של הארגון, לחסכון בזמן וכסף, ומגבירה את השימוש של העובדים במערכות הארגוניות".

מוצר רביעי, ציין, הוא " SharePoint LMS, אשר יודע לעבוד ולטפל בנושא הדרכות עובדים, מבחנים כשירויות, הסמכות".

זסלבסקי סיים בציינו כי "המסר שלנו לארגונים מבוססי SharePoint הוא לא להיכנס לפיתוחים האורכים זמן וכסף, כי אם ליישם כמה שיותר כלים צד ג'. יישום שכזה מוריד את רמת הסיכון בארגונים ומעלה את סיכויי ההצלחה".

אירועים קרובים