תוכן שיווקי

פרטנר ואמן מחשבים בפרויקט משותף לשליחת חשבוניות דיגיטליות ללקוחות 012 בפורמט חדשני באמצעות מערכת FormIT

26/11/2013 13:45
בועז לוינשטיין, מנהל אגף מערכות קוויות וארגוניות בפרטנר

לחברת אמן מחשבים ולפרטנר שיתוף פעולה ארוך שנים. לפני כחודשיים, שדרגה חברת פרטנר את מערך הדפסת החשבוניות של לקוחות 012 לגרסה חדשה, גמישה, ואינטגרטיבית של מערכת ה-FormIT.

בשיחה עם בועז לוינשטיין, מנהל אגף מערכות קוויות וארגוניות בפרטנר, סיפר האחרון על הפרויקט, על תרומתו להמשך הענקת שירות איכותי ומתקדם ללקוחות, לייעול העבודה היומיומית ועל הצורך העסקי במערכת.

כמה שנים המערך הקווי בפרטנר עובד עם מערכת FormIT ואיך עבדתם לפני כן?
"פרטנר מאמינה בשירות זמין ופשוט ואימצה את השימוש במערכת FormIT כבר לפני 5 שנים. אנו כל העת עובדים על פיתוח מוצרים ושירותים לשיפור חיי היום יום של לקוחותינו, וכך גם נהגנו כעת עם יישום הגרסה החדשה של מערכת ה-FormIT. הגרסה החדשה, אותה הטמענו בהצלחה לפני כחודשיים, אפשרה לשדרג את מערך החשבוניות לאוטומטי באופן מלא, כך שהלקוח מקבל לכתובת המייל שברשותו את קובץ החשבונית החודשית. בנוסף, הגרסה החדשה מאפשרת לייצר פורמטים חדשים לשליחת חשבוניות אשר לא היו קיימים עד כה במערכת, ואף נותנת פתרון לשליחת התוכן המודפס, במגוון שיטות כדוגמת מעטפית, המאפשרת בפעולה אחת לפתוח את המכתב ולקרוא את תוכנו.

כל אלו הופכים את התהליך לפשוט, חסכוני וכמובן 'ירוק' יותר התואם את הערכים הנהוגים בפרטנר לשמירה על איכות הסביבה והפעילויות שעורכת החברה עם העובדים בתחום".

אילו תועלות עסקיות השיגה עבורכם מערכת FormIT?
"בראש ובראשונה, המערכת מסייעת לנו להמשיך ולהעניק ללקוחותינו שירות טוב יותר בכך שהם נהנים מחשבונית בפורמט דיגיטלי חדש הנשלחת ישירות אל הדואר האלקטרוני שברשותם. לקוחות המעוניינים להירשם לשירות ולקבל את החשבונית החודשית ישירות לדואר האלקטרוני יכולים לבצע זאת באתר 012 בקלות".

מדוע בחרה פרטנר במערכת FormIT?
"בנוסף ליתרונות שצוינו, כאמור, מדובר במערכת המאפשרת ליצור מגוון רחב של מסמכים ולהגדיר תהליך עבודה (Workflow) לכל טופס בחברה. זאת ועוד, המערכת יודעת לבצע את החיבור הישיר בין טופס דיגיטלי לבין המערכות התפעוליות בחברה, ללא כל צורך בפיתוח ממשק ביניים נוסף".

אירועים קרובים