לקראת יום שישי השחור: האמריקנים מוציאים בכל דקה 300 אלף דולר על קניות ברשת

סקר שנערך לכבוד יום ההנחות והמבצעים מעיד על הפופולריות של הקניות אונליין ומוכיח שיש לרשתות החברתיות תפקיד משמעותי בהחלטה מה לרכוש

הקניות ברשת ממשיכות להיות פופולריות והקונים מסתייעים רבות לצורך כך ברשתות החברתיות – כך עולה ממחקר שערכה אינטל (Intel) לקראת יום שישי השחור, היום בה"א הידיעה של ההנחות והסיילים בארצות הברית ובמקומות נוספים בעולם, שייערך בסוף השבוע.

עורכי המחקר גילו שהאמריקנים מוציאים בכל דקה כ-300 אלף דולר על קניות ברשת. מרבית הקונים מעדיפים מבצעים ודילים למיניהם – 78% ירכשו מחנויות ששולחות הצעות ייעודיות, ו-68% מהם מחליטים מה לקנות על בסיס מידע שמצאו ברשתות החברתיות.

המחקר עסק גם בצד של הקמעונאי ומצא ש-85% מהצרכנים יהיו נאמנים לו אם הוא ידאג לייצר עבורם חוויית קנייה אישית וייעודית. עוד עלה מהנתונים כי יש צרכנים רבים שמוכנים לוותר על הפרטיות שלהם בקשר עם הקמעונאי: 70% מהאירופים, האוסטרלים והאמריקנים מרגישים בנוח לשתף איתו מידע אישי.

יום שישי השחור, שבא מיד לאחר חג ההודיה, פותח את עונת המכירות של חגי סוף השנה ונחשב ליום פופולרי של קניות – צרכנים רבים מנצלים את הסיילים והמבצעים המוצעים בו כדי לקנות מוצרים בחנויות פיזיות ומקוונות. היום הזה נולד בארצות הברית והתפשט בהדרגה למדינות רבות אחרות, כולל ישראל. גם בארץ נערכים מבצעים מיוחדים לכבוד היום הזה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים