תוכן שיווקי

לקראת אירוע | מטריקס ו-BMC עורכות יום עיון

הכנס יערך ב-27 בנובמבר מלון לאונרדו רמת החייל בתל אביב ● מיועד למנהלי IT, מנהלי תשתיות ענן, מנהלי רשתות תקשורת ומנהלי מערכות שליטה ובקרה

26/11/2013 16:53

החברות  מטריקס ו-BMC עורכות יום עיון משותף אשר יתמקד בנושאי אבטחת זמינות וביצועי רשת התקשורת בעידן הווירטואליזציה והענן, באוטומציה של ניהול תצורת הרשת כאמצעי למימוש SDN וכן בניהול רשת מבוסס מדיניות ככלי למניעת סיכוני Cyber. יום העיון מיועד למנהלי IT, מנהלי רשתות תקשורת, מנהלי תשתיות ענן, מנהלי IT ומנהלי מערכות שליטה ובקרה והוא יערך ב-27 בנובמבר 2013.

במפגש ייסקרו המגמות החדשות בתחום רשתות התקשורת וכן האתגרים בפניהם ניצבים מנהלי הרשת והתשתיות כתוצאה ממגמת הווירטואליזציה והענן של ה-IT, אשר מצריכה שינוי בתפיסת הניהול והבקרה של רשתות התקשורת ואשר מקבלות ביטוי בתפיסות ניהול רשת חדשניות כדוגמת SDN (ר"ת Software Driven Network). כמו כן ייקרו האתגרים עימם מתמודדים מנהלי התשתיות בעקבות סיכוני ה-Cyber ויוצגו כלים להתמודדות עם אתגרים אלו.

באירוע ישתתף גם Eric Rennie, מהנדס מערכת בכיר מ-Entuity, יצרנית פתרון ה-Entuity Network Management & Analytics שיוצג בכנס. אריק יסקור את פתרון ה-ENMA של BMC וידגים כיצד פתרון זה מספק קונסול מרכזי אחד לבקרה פרואקטיבית על זמינות, ביצועים, מצאי, Netflow, תצורה ועוד.

מטריקסכמו כן, יציג שי עובדיה, CTO ומנהל מרכז מומחיות BSM & ITSM במטריקס, את פתרון ה-Network Automation של BMC המאפשר לארגון לנהל באופן אוטומטי את מחזור החיים של ציודי התקשורת בארגון (Switches, Firewalls, Load Balancers וכד') תוך תמיכה בציודי תקשורת של עשרות יצרנים. במסגרת הכנס יודגם כיצד מאפשר פתרון זה לבצע אוטומציה של שינויי תצורה, להתריע על שינויי תצורה שמסכנים את זמינות, ביצועים ואבטחת המידע.

כמו כן יודגם כיצד מאפשר מודול זה לממש תפיסת SDN ולאפשר הקמה של כלל שירותי התקשורת הנדרשים לשם אספקת שירותים בסביבות ווירטואליזציה ואף בענן מבוסס Self Service בו מוקמים כל שירותי התקשורת On-Demand בלחיצת כפתור.

אירועים קרובים