מידעטק הטמיעה מערכת ERP פריוריטי ב-ת.א.ג מכשירים רפואיים; ההיקף: 800 אלף שקלים

המערכת, שמשרתת 75 משתמשים, כוללת מודולי יצור, לוגיסטיקה, מכירות, רכש, משאבי אנוש ועוד ● חנה שראל, מנכ"לית מידעטק: "המערכת שהוטמעה על ידינו החליפה שלוש מערכות מידע שעבדו במקביל"

מידעטק הטמיעה מערכת ERP פריוריטי ב-ת.א.ג מכשירים רפואיים. הפרויקט החל ב-2012, הסתיים השנה ובימים אלה נערכים ההתאמות והפיתוחים האחרונים שלו. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על 800 אלף שקלים.

החברה, המתמחה בייצור מכשירים רפואיים (כלים ,שתלים ועוגנים לארתרוסקופיה) וממוקמת בקיבוץ געתון, השתמשה עד כה בתוכנה ייעודית שפותחה בתוכה. בשל הגידול בהיקפי הפעילות העסקיים שלה והרצון לעבודה תחת מערכת מידע אחת מסודרת, הוחלט על הטמעת מערכת ERP.

מידעטק הטמיעה את המערכת והביאה לשילוב של תהליכי העבודה, תוך יישום של מודולי יצור, לוגיסטיקה, מכירות, רכש, הבטחת  איכות, משאבי אנוש, כספים ולוג שינויים. המערכת משרתת 75 משתמשים.

עקב כפיפות החברה לרגולציות של המנהל למזון ותרופות האמריקאי (FDA), היה הכרח להתאים לחברה מערכת אשר תענה לדרישות התקינה המחמירות בכל הקשור לעקיבות מלאה, הבטחת האיכות, תיעוד בדיקות, תיעוד נהלים, ניהול CAPA (פעולות מתקנות ופעולות מונעות), אכיפה של מגבלות ייצור בהתאם להסמכות העובדים וייצור תעודותCOC  ו-COS, בהתאם לנתוני היצור שנצברו. כמו כן, המערכת מאפשרת ניהול של מלאי הכולל מלאי בתהליך, יישום של נהלי עבודה על ידי כלי ה-Work Flow במערכת (BPM, חוקים עסקיים) ואפשרות להפקת מדבקות (בהתאם לדרישות הלקוח) דרך המערכת.

אילן דץ, משנה למנכ"ל ת.א.ג מכשירים רפואיים: "אנו חברה בסדר גודל קטן-בינוני מצד אחד, ומהצד שני בעלת צרכים מאוד גבוהים, בשל הענף שבו אנו פועלים. לאחר סקר שוק שערכנו, הבנו כי המערכת תבטיח הטמעה מוצלחת ותענה על מדדים של תקציב, יציבות ותחזוקה שוטפת. המערכת נתנה למנהלים יותר כלים, יותר ביטחון בנתונים, יכולת תכנון (תפ"י) גבוהה יותר ושליטה רבה יותר בתהליכים. אנו בטוחים כי עוד תניב פירות רבים".

חנה שראל, מנכ"לית מידעטק, הוסיפה כי "הפרויקט דרש התאמות ייחודיות על מנת לעמוד בדרישות האיכות המחמירות  של החברה ובכללן בדרישות ה-FDA לחברות בתחום הציוד הרפואי. המערכת שהוטמעה על ידינו החליפה שלוש מערכות מידע שעבדו במקביל, כך שתהליכים של מחלקת הבטחת איכות, שעבדו עד היום בצורה מסורבלת, מבוצעים כיום בפשטות במערכת אחת, בשילוב התיעוד הנדרש, כולל חתכים סטטיסטיים מתאימים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים