גולן טלקום תאפשר חסימת שיחות לא מזוהות

מפעילת הסלולר תציע גם הגדרת שעות פעילות למספר וירטואלי נוסף של בעל המנוי

גולן טלקום מנסה לבדל את עצמה גם בשירותים ולא רק במחיר, ומשיקה שני שירותים ייחודיים: חסימת שיחות לא מזוהות, וגמישות בשעות הפעולה של המספר הווירטואלי.

שירות חסימת שיחות לא מזוהות מיועד לכל מי שלא מעוניין לענות לשיחות ממקור לא מזוהה. השירות מאפשר לחסום שיחות מסוג זה, כך ששיחות אלו כלל לא יגיעו למכשיר של הלקוח. המתקשר ממספר לא מזוהה ישמע את ההודעה: "המנוי ביקש לחסום שיחות שאינן מזוהות, כדי להשיגו אנא חייג שוב ממספר מזוהה".

שירות גמישות בשעות הפעולה של המספר הווירטואלי מאפשר לבחור את שעות הפעולה של המספר הווירטואלי שגולן מאפשרת ללקוחותיה, כתוספת למספר המנוי הרגיל שלהם לצרכים שונים. למשל, אנשי מכירות שנותנים ללקוחותיהם את המספר הווירטואלי שלהם, כדי לא למסור את המספר האישי, יכולים להגדיר שבשעות הערב והלילה המספר יהיה לא פעיל. בשעות אלה, מי שמתקשרים אליו ישמעו את ההודעה: "המנוי אינו זמין כעת ויחזור להיות פעיל בשעה 8:00 בבוקר".

המספרים הווירטואליים יכולים לקבל שיחות והודעות טקסט בלבד. הם מהווים פתרון תקשורת חכם ונוח למגוון שימושים, כך על פי החברה – החל מקו ישיר בכיוון אחד בלבד, עבור בפתרון לצורך במספרים בעלי תאריך תפוגה נקוב ועד שימוש דיסקרטי ואישי.

בתחילת השבוע (א') הודיעה החברה כי היא תאפשר ללקוחות החברה לשלם לא רק באשראי, כי אם גם בהוראת קבע בבנק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים