אייל זסלבסקי, בינת תוכנה: "לפתח בסביבת SharePoint זה כמו לנסות להטיס אוניה"

"אין צורך בפיתוח בסביבה זו, ניתן להסתפק במוצרי מדף משלימים", אמר זסלבסקי, מנכ"ל החברה ● לדבריו, "בדרך זו אפשר לענות על צרכי הלקוחות הארגוניים: הימנעות מעבודה בסביבה מורכבת, חיסכון והטמעות מהירות ואג'יליות, שמאפשרות להם ניצחונות מהירים"

"חטאנו בעבר בפיתוח בסביבת SharePoint. למדנו מכך וכיום אנחנו אומרים ללקוחות שאין צורך בפיתוח, ניתן להסתפק במוצרי מדף משלימים. לפתח בסביבת SharePoint זה כמו לנסות להטיס אוניה – זה אולי יצליח אבל לא יעיל", כך אמר אייל זסלבסקי, מנכ"ל בינת מערכות תוכנה.

זסלבסקי דיבר בפתחו של כנס בנושא מוצרים משלימים ל-SharePoint. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ד') במלון שרתון בתל אביב ונשא את הכותרת "קחו את ה-SharePoint שלכם שלב אחד קדימה".

לדבריו, עד לפני שלוש שנים, 80% מעובדי החברה, שהיא שותף זהב של מיקרוסופט (Microsoft), היו מפתחים. "הם ביצעו פרויקטים ארוכי טווח, עתירי פיתוחים, עם תוצרים יקרים לשדרוג ולתחזוקה. הבנו ש-SharePoint היא אוניה גדולה, שאלפי שעות עבודה הושקעו בה, עם פונקציונליות רבה: מערכות ניהול ידע, ניהול מסמכים, פורטלים, חיפוש ארגוני, פלטפורמה ליישומים ארגונים וסביבת שיתופיות. לכן, אין צורך לנסות להטיס אוניה, לפתח בסביבתה, אלא ניתן לנצל את היכולות שלה, לצד שימוש במוצרים משלימים. בדרך זו ניתן לענות על צרכי הלקוחות הארגוניים, שרוצים להימנע מעבודה בסביבה מורכבת, לחסוך, לבצע הטמעות מהירות ואג'יליות, וכך לקבל ניצחונות מהירים בעלי ערך עסקי. ארגונים חווים שינויים בתדירות גבוהה ובמקביל הם חפצים בשיפורים מהירים".


צילום ועריכת וידיאו: דותן גור

הוא הוסיף כי "עשינו רוויזיה ושינינו את ההסתכלות שלנו. כיום אנחנו משקיעים הרבה יותר בניתוח צרכי הלקוח. הגדלנו את כמות הצוותים של מנתחי המערכות וצמצמנו את צוותי הפיתוח. המוטו שלנו כיום ללקוחות הארגוניים הוא כמה שפחות פיתוח וכמה שיותר השקעה באיתור ובהטמעת פתרונות משלימים מהקופסה. אנחנו מחפשים ומוצאים מוצרים כאלה, מגיירים אותם ותומכים בהם. הגענו למסקנה שאם היקף ההשקעה בפיתוח בפרויקטי SharePoint עולה על 20% – יש בעיה".

איתמר אברמוביץ', ארכיטקט פתרונות SharePoint ונינטקס. צילום: קובי קנטורזסלבסקי סיכם בכמה המלצות: "יש לשאול שאלות קשות ולעצור הרפתקאות; לעשות שימוש מרבי ביישום ובמוצרים קיימים; לפעול תוך מימוש גישת ניצחונות מהירים; ולבצע פרויקטים קטנים ומהירים".

"מיכון תהליכים משפר את היעילות התפעולית בכל מגזר"
איתמר אברמוביץ'
, ארכיטקט פתרונות SharePoint ונינטקס (Nintex), הציג את הדרך למיכון תהליכים. לדבריו, הוא עובר דרך הגדרת התהליכים הקריטיים, בחינת הגורמים המעורבים בתהליך, הגדרת הלוגיקה העסקית של התהליך, הגדרת התוצר והמשאבים – ורק אז ממכנים אותו.

הוא ציטט מחקר של גרטנר (Gartner) לפיו 67% מהארגונים חווים שינויים בתהליכים מדי חצי שנה, 18% מהם מדי חודש, 10% בכל שבוע ו-4% על בסיס יומי. "לכן, נדרש כלי דוגמת נינטקס, שיסייע לניהול השינויים בארגונים ומיכון שלהם", אמר. הוא ציין כי "לכלי Nintex Workflow יש יותר מ-4,500 לקוחות ארגוניים ב-80 מדינות בעולם, למעלה מ-60 מהם בישראל. הוא פועל ב-20 שפות, כולל עברית, ופורסטר (Forrester) הגדירה אותו כתוסף הנפוץ ביותר ל-SharePoint, בעל הערך הגבוה ביותר".

אברמוביץ' הציג כמה סיפורי לקוח, ביניהם לקוח בתחום הביטחון. "מימשנו אצלו יותר מ-300 תהליכים בתוך שנה וארבעה חודשים, מתוכם 90 תהליכים משמעותיים. עם ארבעה מיישמים, תהליכים אלה טיפלו ביותר מ-350 אלף פעילויות בשנה".

"מיכון תהליכים משפר את היעילות התפעולית בכל מגזר", סיכם אברמוביץ'. "יש למחזר תהליכים ולהשתמש בניסיון מצטבר בקרב תהליכים ולקוחות דומים. אין צורך להמציא את הגלגל מחדש".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים