תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | Salesforce.com שוב פותחת פער משמעותי ממתחרותיה

מאת: בנצי ברנדס, מנכ"ל משותף ב-ServiceWise

27/11/2013 16:27

Salesforce.com הכריזה ב-2010 על ה-chatter ועל מהפכת ה-Social Enterprise, והגדירה מגמה חדשה בעולם ה-CRM בפרט והתוכנות הארגוניות בכלל. מגמה אשר אומצה במהלך השנים על ידי חברות ה-CRM המתחרות ל-Salesforce.com.

בכנס Dreamforce 2013, היא עושה זאת שוב כאשר מארק בניוף, המייסד ויו"ר החברה, מתייחס ב-Keynote המרכזי על כך שמאחורי כל טלפון סלולרי נמצא לקוח, הן עבור ארגוני B2B וארגוני B2C, וכיום הלקוחות מצפים לקבל את כל המידע והפעולות באמצעות הטלפון הסלולרי. Salesforce.com היא הראשונה לזהות את המהפכה ומכריזה על אפליקציית המובייל: Salesforce1.

Salesforce1 היא אפליקציית המובייל החדשה של Salesforce.com  אבל לא זאת בלבד. מדובר בשדרוג משמעותי של הפלטפורמה הקיימת המאפשרת לחשוף את כלל מערכת ה-CRM, פלטפורמת Force.com, ההתאמות והפיתוחים השונים באופן אוטומטי ל-Mobile ו-Tablet.

השדרוג בא לידי ביטוי במערך חדש של APIs, עם אפשרות מלאה של ה-SalesCloud וה-ServiceCloud MarketingCloud כאפליקציות מובייל (תמיכה מלאה ב-ios, android, windows), הרחבת יכולת ניהול המערכת גם דרך המובייל. שדרוג חווית המשתמש של מערכת ההתראות ומערכת הפעולות לחוויית עבודה מלאה במכשירים ניידים.

כלל הלקוחות של Salesforce.com  ברחבי העולם שמחים מאוד להבין שכל ההתאמות שהם מבצעים על המערכת, כולל פיתוחים, יהיו זמינים באופן אוטומטי כיישומי מובייל.

אלפי השותפים (ISV's) מבינים שכל המוצרים והאפליקציות שהם מפתחים בפלטפורמת ה-Force.com יהיו זמינים כיישומי מובייל.
כיוון המחשבה החדש בקרב מנהיגי ואנשי הטכנולוגיה של Salesforce.com משליך למעשה על כמעט כל פינה במערכת ובפלטפורמה וכמובן על הגרסאות הקרובות. כל רכיב חדש אשר יפותח ייבנה כבר בתפיסה של מובייל הן בהיבט השימושיות, חווית משתמש והן בהיבט הטכנולוגי.

פארקר האריס, המייסד והשותף של מארק בניוף אמר כי במשך ששת החודשים האחרונים הם עבדו בצורה אינטנסיבית על Salesforce1, כאשר חלקים ממנה שחררו לאורך הדרך כחלק מאפליקציית ה-Chatter Mobile הקיימת על מנת לקבל פידבקים מלקוחות. "הפכנו לחברה המפתחת פלטפורמה ולא מוצר, הייתי בספק אם נוכל לעמוד ביעד של לאפשר את כלל מרכיבי הפיתוח של המערכת גם למובייל, מארק ואני האמנו בצוות המהנדסים המצוין ובנינו אפליקציה שאין כמוה וזה שינוי מהותי עצום. אנחנו רק בהתחלה ונשמח לתגובות".

מארק בניוף התייחס גם לרכישה האחרונה של ExactTarget ואמר כי סיילספורס.קןם מבינה שתקציב ה- IT בקרב מנהלי שיווק יהיה גדול יותר מתקציב ה-CIO עד 2017. ולכן מבחינתם הרכישה היא חלק מהאסטרטגיה של Salesforce.com. ענן השיווק של Salesforce ייקרא ExactTarget MarketingCloud ויכלול את 4 המוצרים שנרכשו על ידי Salesforce.com, בהם:  Social.com ,BuddyMedia ,Radian6 ו-ExactTarget.

גם אפליקציות ה-SalesCloud וה-ServiceCloud יעברו שינוי מהפכני בגרסאות הקרובות, כאשר מערכת ה-ServiceCloud1 תכלול רכיב שייקרא Intelligent Agent שיכלול שילוב חזק יותר עם מערכת ניהול הידע, זיהוי קריאות שירות דומות, המלצה על נציגי שירות מומחים,  וייעול תהליך ההתקשרות מול לקוח הקצה תוך שימוש בערוצים הסטנדרטיים (טלפון, אימייל) ובקישורים חברתיים (פייסבוק, טוויטר).

בין הרצאה להרצאה, ערכה הנהלת ServiceWise פגישות עם בכירים שונים בסיילספורס לצורך תכנון העבודה המשותפת בשנה הבאה ותכנון כנס TLVForce 2014 , שייערך ב-17 בנובמבר 2014.

אירועים קרובים