תוכן שיווקי

פיליפס מחוללת מהפכה ארגונית ומאיצה את עסקיה באמצעות Software AG

זכתה בפרס החדשנות של Software AG בקטגוריית ROI

27/11/2013 17:24

רויאל פיליפס זכתה בפרס החדשנות בקטגוריית החזר-על-ההשקעה (ROI), במסגרת Innovation World 2013 – כנס הלקוחות והשותפים השנתי של Software AG, אשר נערך בסן פרנסיסקו באוקטובר. פיליפס זכתה בפרס בשל הארכיטקטורה העסקית החדשנית שלה, אשר מסייעת ליצור סטנדרטיזציה של מערכות ותהליכים ומאפשרת שיתוף פעולה יעיל בין הביזנס, ה-IT והשותפים העסקיים.

פיליפס השיקה תכנית ארוכת טווח לשינוי בתשתיות ה-IT שלה, על מנת להפוך לחברה בינלאומית גמישה, זריזה וממוקדת-תהליכים, ולסייע למנהלים העסקיים שלה להגיע עם פתרונות ומוצרים חדשניים אל השוק מהר יותר, לפשט תהליכים ולצמצם עלויות IT. פיליפס פיתחה את גישת הארכיטקטורה הייחודית שלה, אשר נתמכת על ידי פלטפורמת ARIS של Software AG על מנת לאחד את המרכיבים השונים בעסקים וב-IT.

אנוש טהקר, מנהל הארכיטקטורה הארגונית ברויאל פיליפס: "אנו שמחים מאד על קבלת פרס החדשנות בקטגוריית ROI, המהווה הכרה בכך שאנו מחוללים מהפכה באופן שבו אנו פועלים עסקית וטכנולוגית. הארכיטקטורה הארגונית אשר נתמכת על ידי ARIS מספקת תמונה ברורה מסע השינוי שהיננו עוברים ושל התהליכים העסקיים".

ערן אלראי, מנכ"ל Software AG Israel: "אנו גאים להכיר בחדשנות שמובילים לקוחותינו ולהעניק להם פרסים על כך, מכיוון שמשמעות הדבר הינה שהלקוחות עושים עבודה מצויינת והפתרונות מספקים את המענה הנדרש לאתגרים העסקיים והטכנולוגיים בפניהם הם ניצבים. Software AG עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותיה כדי להניע חדשנות ולפתח את מפות הדרכים העתידיות של לקוחותינו".

אירועים קרובים