Smart Reply: האפליקציה שתענה במקומכם

לא מומלץ לענות לשיחה או ל-SMS כשנוהגים, נמצאים בישיבה או מבקרים בקולנוע ● במקרים שכאלה, אפשר להשאיר את הצד השני ללא מענה או להוריד את האפליקציה Smart Phone, שכבר תדאג להסביר לו למה לא קיבל תשובה

יש מצבים בהם לא כדאי לענות לשיחה נכנסת בטלפון החכם או להשיב ל-SMS. המצב הראשון שקופץ לראש הוא, כמובן, נהיגה – אם אין במכשיר שלכם בלוטות' (Bluetooth), תנו לטלפון לצלצל. זה עדיף על קנס כספי גבוה במקרה שהמשטרה תופסת אתכם, ובטח על תאונה אם חלילה תאבדו לרגע את הריכוז בכביש. אולם, קיימים גם מקרים פחות מורכבים שבהם מומלץ שלא לענות לשיחות או למסרונים, למשל הצגה בתיאטרון, פגישה חשובה או כשנדרשת התרכזות מוחלטת בעבודה.

יש אנשים שכשלא עונים להם ומדברים או מתכתבים אתם לאחר מכן, הם שואלים: "למה סיננת אותי?" מצבים כאלה עלולים להיות לא נעימים, אבל אפשר למנוע אותם. לאורך הזמן גילינו כאן שהמשפט "יש אפליקציה לזה" הוא אמת מוצקה. אז גם כאן יש אפליקציה, Smart Reply שמה. היא תאפשר לכם לשלוח מסרון למתקשר או למסמס שיסביר לו מדוע הוא לא קיבל מכם תשובה. מה שאתם צריכים לעשות הוא להגדיר באילו מצבים יש צורך במענה אוטומטי טקסטואלי ומה בדיוק לשלוח אליו בכל אחד מהם.

ההתחלה פשוטה מאוד. במסך הראשי של האפליקציה תוכלו לקבוע האם אתם מעוניינים בכלל במענה אוטומטי או לא, ואם כן – מתי. כדי שזה יעבוד, עליכם להפעיל אותה בעת הצורך, ממש לפני שאתם נכנסים לישיבה או מתחילה ההצגה, למשל, וללחוץ על המצב המתאים. או אז, כל אחד שיתקשר אליכם או ישלח לכם SMS יקבל מכם, או יותר נכון מהמערכת, את המסרון עם התשובה, בהתאם למה שהגדרתם. כמובן שאפשר למחוק מצבים שאין בהם צורך.

בלחיצה על Options במסך ההגדרות של כל אחד מהמצבים ניתן לקבוע כמה חוקים כלליים יותר. הראשון, Auto switch off, קובע את הזמן שיעבור עד שהמצב יכבה את עצמו באופן אוטומטי, כלומר: שהאפליקציה תפסיק לשלוח מסרונים למתקשרים ולמסמסים. הסיבה לכך היא שבמקרה ששכחתם לכבות את המצב ולהחזיר את הטלפון לפעולה רגילה, Smart Reply תדאג לכך. בנוסף, ניתן להגדיר כמה שניות האפליקציה תחכה עד שתשלח את המענה הטקסטואלי, כמה זמן לחכות אם מישהו מתקשר שוב, כדי שלא למנוע את האפשרות לענות לשיחה שלו, ומהי התשובה הכללית של המצב שתישלח למצלצלים ולשולחי המסרונים.

תחת Add Rule אפשר להגדיר איך לענות לאנשים ספציפיים, כלומר: יש אפשרות לשלוח תשובות שונות לאנשים שונים, לפי ההגדרות שלכם. אפשר, וכדאי, גם לתת שם לכל אחד מאותם Rules, כדי שניתן יהיה לזהות אותו בקלות אחר כך.

האפליקציה לא תמיד פועלת במלוא מובן המילה, אבל אם כן, נוצרת עם הזמן רשימה של שיחות והודעות שלא עניתם להן. ניתן לראות בה את שם המתקשר או שולח ה-SMS ומתי הוא עשה זאת. במקרה שיש ליד הפרטים שלו צלמית של הודעה, הוא קיבל מהאפליקציה מסר אוטומטי, כפי שרציתם. כדי לחזור אל אותו אדם, כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ על צלמית הטלפון.

בשורה התחתונה, Smart Reply מאפשרת לכם להיכנס לישיבה או למופע ולא לחשוש שמישהו ייעלב מכך שלא עניתם לו. היא עונה על צורך ספציפי במכשיר החכם ועושה זאת לא רע.

להורדה מ-Google Play לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים