תוכן שיווקי

שריג צור, אנקור: "הגידול בהיקף הפעילות ובמגוון המוצרים הופך אותנו לכתובת אחת לכל צרכי התשתיות בארגון"

28/11/2013 16:48

"שיתוף הפעולה ההדוק שמקיימת אנקור עם נט-אפ ועם VMware הוא שילוב מנצח שמאפשר לנו לתת כיסוי לכל צרכי התשתית הארגונית ברמת האחסון והווירטואליזציה. אנחנו האינטגרטור המוביל של טכנולוגיות נט-אפ בישראל, ומהבכירים באזור EMEA, עם הטמעות אצל 800 לקוחות בישראל ותחזוקה של 2,000 מערכות נט-אפ בישראל ובעולם. הפעילות שלנו עם VMware היא הדוקה: אנחנו שותפי פרמייר של החברה ואחד משלושת השותפים המובילים שלה בישראל. שילוב הכוחות הזה מאפשר לנו לבצע 500 פרויקטי אחסון ווירטואליזציה מדי שנה, להפיק את המירב מהטכנולוגיות והכול ביחס של עלות-תועלת מהמצטיינים בשוק". כך אמר שריג צור, מנכ"ל אנקור תשתיות מיחשוב, מקבוצת חילן.

צור דיבר בפתח אירוע ללקוחות מגזר צפון של החברה, שהתקיים במועדון "המרפסת" ברמת ישי בשיתוף עם נט-אפ ו-VMware. באירוע השתתפו יותר מ-100 בכירים במגזר ה-IT הארגוני מעשרות ארגונים באזור בצפון.

לדברי צור, "חשוב לציין כי את החוסן והחוזק שלנו אנו מבטיחים באמצעות מערך שירות מקצועי, זמין ונטול פשרות. מגוון המוצרים והפעילויות הופך אותנו לכתובת אחת לכל צרכי התשתיות בארגון. מדובר בפעילות הטמעת מערכות האחסון מבוססות נט-אפ, הטמעה של פרויקטי וירטואליזציה חוצי ארגון מבוססי VMware, ופעילויות נוספות בתחום ההגנה על המידע, תשתיות מיקרוסופט וטכנולוגיות סיסקו. הפורטפוליו שלנו מציע פתרון מלא ומקיף לדטה סנטר, לטיפול בביג דאטה ובמעבר לענן".


צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

איתן בר לב, מנהל מגזר צפון באנקור. צילום: קובי קנטוראיתן בר לב, מנהל מגזר צפון באנקור: "הפעילות שלנו בצפון החלה לפני כשמונה שנים, היא גדלה בהתמדה וכיום כוללת כ-120 לקוחות מהמגזר הארגוני, העסקי והציבורי. הפעילות בצפון כוללת את כל מגוון הקשת של הפתרונות וההתמחויות של אנקור, והכול בזמינות מיידית וקרבה גיאוגרפית ללקוחותינו. היכולת הזו כוללת את כול שלבי הפרויקט – משלב התכנון והאפיון ועד האינטגרציה. אנחנו יכולים לבוא ולהציע לכול ארגון, גם בצפון הכי רחוק של המדינה, פתרון מקצה לקצה, ברמת השירות הגבוהה ביותר, עם אנשים מנוסים ומוסמכים, והכול קרוב לבית".

רענן ביבר, מנכ"ל VMware ישראל. צילום: קובי קנטוררענן ביבר, מנכ"ל VMware ישראל: "לפני כשנה הצגנו חזון שדיבר על כך שתשתיות הדטה סנטר יהיו מבוססות על תוכנה בלבד – Software Defined Data Center. בימים אלה החזון קורם עור וגידים והופך למציאות, כאשר התוצאה היא שאנו מסוגלים להציע היום פלטפורמה אחודה לוירטואליזציה של תשתיות, כזו שכוללת וירטואליזציה של השרתים, הרשתות והאחסון. זהו צעד חשוב לקראת הוספתה של שכבת תוכנה לדטה סנטר שתנהל את החומרה על כול היבטי התפעול והתחזוקה שלו".

ינון וטשר, מנהל השותפים העסקיים בנט-אפ ישראל: "המציאות הכלכלית היא של חוסר וודאות, כאשר אנחנו מודעים לקושי שחווים אנשי ה-IT בארגונים – מצד אחד להתמודד עם דרישות משתנות, ומצד שני חוסר ינון וטשר, מנהל השותפים העסקיים בנט-אפ ישראל. צילום: קובי קנטורבתקציבים. הפתרונות שלנו מיועדים מצד אחד להתמודד טוב יותר עם הדינמיות שהארגון דורש מה-IT שלו, לעשות זאת בעלות סבירה, ואף לחסוך בעלויות האחסון של הארגון, שתופס חלקים הולכים וגדלים מתקציב ה-IT הארגוני".

וטשר הוסיף כי "שיתוף הפעולה שלנו עם אנקור מאפשר להוציא יותר מהטכנולוגיות שכבר רכשו והטמיעו בארגון. מדובר ביכולות טכנולוגיות שארגונים רכשו ולא הפעילו, כאן מגיעה החשיבות של עבודה עם אינטגרטור שיכול להוציא את מירב השימושיות מההשקעה".

החלק האמנותי של האירוע כלל הופעה של פבלו רוזנברג, במופע החדש "איזה עולם שמח", שכלל לצד שירים חדשים גם את מיטב להיטיו.

אירועים קרובים