דו"ח: רוב העסקאות ברשת נסגרות דרך הטאבלטים

יותר מ-40% מכלל התנועה באתרי קניות מתרחשת באמצעות המובייל ומחשבי הלוח, כאשר אחת מכל שמונה רכישות נעשות דרך הטאבלטים – כך על פי מחקר של יבמ

העלייה במכירות הטאבלטים - מתעתעת. צילום אילוסטרציה: אימג'בנק

הטלפונים חכמים קוסמים ליותר לקוחות כאשר מדובר בגלישה לאתרי קניות, אך כשמגיעים לשלב של סגירת העסקאות הצרכנים מעדיפים להשתמש בטאבלטים. כך על פי נתונים שפרסמה יבמ (IBM).

נראה כי למרות השימוש הנרחב בטלפונים חכמים, הצרכנים עדיין מעדיפים לבצע את הקנייה בפועל באמצעי נוח יותר, דוגמת מחשב לוח או מחשב PC. כך, מהנתונים שדלתה ענקית המיחשוב מאתרי סחר אלקטרוני של 800 חברות קמעונאות עולה כי טלפונים חכמים אחראים ל-26.6% מכלל הביקורים באתרי הקניות, בעוד שמחשבי לוח אחראים ל-15.3% בלבד. אולם, כשבודקים שיעורים של רכישות בפועל, מגלים כי מחשבי הלוח שימשו ל-16.5% מהרכישות, בהשוואה לטלפונים חכמים ששימשו ל-9% בלבד.

בסך הכל אחראים השנה מכשירים ניידים ל-42.6% מכלל התעבורה באתרי הקניות – עלייה של 32% בהשוואה לשנה שעברה. בקניות במכשירים ניידים נרשמה עלייה גדולה אף יותר (49%), והם אחראים השנה ל-25.8% מכלל הקניות.

ומה בנוגע למערכות ההפעלה? מכשירים עם  iOS אחראים ל-21% מכלל הקניות, בעוד שמכשירי אנדרואיד (Android) אחראים ל-4.6% בלבד. גם סכום הקנייה הממוצעת גדול יותר בקרב משתמשי המערכת של אפל – 122 דולר לעומת 106 דולר שמוציאים בממוצע משתמשי המערכת של גוגל (Google). ואפילו שיעור התעבורה ממכשירי iOS גבוה יותר באתרי הקניות – 30% ממכשירי iOS בהשוואה ל-12% בלבד ממכשירי אנדרואיד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים