תוכן שיווקי

בעקבות אירוע ITC 2013 | ריט טכנולוגיות הציגה את פתרון +PatchView לניהול תשתיות תקשורת

01/12/2013 15:17

"האתגרים של ניהול תשתיות התקשורת בארגון הולכים וגדלים: יש תלות גוברת של הארגון במערכות תקשורת, ועלויות שנוגסות בתקציב ה-IT בארגונים הגדולים", כך אמר אסף שקלוניק, סמנכ"ל מכירות בחברת ריט טכנולוגיות (RiT Technologies), בראיון שנערך עמו בעקבות אירוע ITC 2013 שהתקיים שבוע שעבר.

"מהצד שני", מוסיף שקולניק, "ארגונים חווים היום חוסר וודאות כלכלית, מה שמתבטא בדרישה לקצץ בהוצאות IT הארגוניות".

אירוע ITC 2013 (ר"ת Infrastructure Technologies Conference) התקיים בתל אביב שנה שלישית ברציפות. האירוע נערך על ידי ריט טכנולוגיות, טלדור כבלים ומערכות, וקונטק זיווד אלקטרוני, בהשתתפות ריל אקו סיסטמס, והשתתפו בו יותר מ-230 אינטגרטורים מובילים, יועצי מערכות מידע, מפעילי תקשורת וארגונים ממשלתיים.

לדברי שקולניק, "הרעיון מאחורי האירוע היה לייצר מפגש שנתי של התעשייה העוסקת בהקמת ותפעול תשתיות תקשורת, ולהוביל שיח שיאפשר הבנה טובה יותר של הצרכים מצד אחד ושל הפתרונות בתחום מהצד שני".

מהם האתגרים המרכזיים שאתם נתקלים בהם בתחום הרשתות הארגוניות?
אתגר מרכזי הוא הגידול במספר נקודות הקצה והשרתים ברשתות הארגון, וכן המורכבות וריבוי הרשתות: כל ארגון בינוני ומעלה מכיר את תופעת הספגטי של כבלים המחברים בין רכיבי חומרה שונים בתוך ארון התקשורת ומחוצה לו. ארגונים מכירים גם את הקושי לנהל ולעקוב אחר תוספות ושינויים בנקודות הקצה, ואת היקף פעולות התחזוקה. הסיכוי למקרים של ניתוקים, בעיות תקשורת ונפילת מערכות גדל אקספוננציאלית ככל שהארגון – ועמו מספר נקודות הקצה והרכיבים – גדל.

מערך ה-IT בארגון נדרש לניהול חכם של תשתיות התקשורת על גבי פלטפורמה אחת מרכזית שתאגד את כל המידע על הרשת, ותציג אותו באופן ויזואלי ברור.

אסף שקולניק, סמנכ"ל מכירות של ריט טכנולוגיותמה מציע פתרון ה-CenterMind הכולל את +PatchView אותו הצגתם באירוע?
מדובר בפתרון החומרה הראשון בטופולוגית ייצוג בודד, לניהול מרכזי חכם של תשתיות תקשורת. הפתרון מאפשר לאנשי ה-IT לקבל על גבי מסך אחד את כל המידע על תשתית התקשורת, באמצעות מעקב אחרי הלינק הפיסי של כל נקודה בתוך ארון התקשורת – ומחוצה לו. כך ניתן לאתר תקלות במהירות, להפחית דאון טיים (down time) ולאבטח פיזית את הפורטים.

הפתרון שלנו משמש ככלי לניהול כל סביבת ה-datacenter, כולל משתנים סביבתיים כמו טמפרטורה, לחות, זרימת אוויר וצריכת חשמל.  בנוסף, הוא מספק מידע מדויק על מיקום הרכיבים ברשת, כגון שרתים ומתגים, ומאפשר לנהל על תשתית אחת את כל רכיבי הרשת בטופולוגית inter-connect ו-cross-connect.

הפתרון שלנו הולך גם צעד אחד קדימה, ומטפל במצבים של תכנון שינויים (Provisioning): כלומר, אם רוצים להוסיף רכיב נוסף ל-datacenter כגון שרת, או לנתק מקור חשמל, +PatchView יחד עם מערכת הניהול CenterMind יחזה כיצד זה ישפיע על כל מערך התקשורת ואיך לבצע את ההטמעה באופן אופטימלי (בהתאם לתנאי סף המוגדרים מראש).

צוות ריט מדגים את +PatchView למשתתפי הכנספונקציונאליות נוספת שמספק +PatchView היא אוטומציה של התכנון והיישום של שינויים פיזיים ברשת התקשורת, כולל תוכניות עבודה מוכנות מראש עם מעקב בזמן אמת.

מהם החידושים אותם הצגתם בתחום תקינת חדרי המיחשוב?
שני ארגוני התקינה המרכזיים בתחום שלנו, ISO/IEC ו-TIA, עומדים לצאת עם תקנים המסדירים ניהול חכם של תשתיות תקשורת בחדרי מיחשוב. ריט הייתה הראשונה בתעשייה שהציגה לפני יותר מעשור את הקונספט של ניהול חכם, וכיום טכנולוגיה זו הפכה לנפוצה במידה כזאת שכעת עומדים לצאת תקנים המסדירים זאת. בכנס הצגנו את שני התקנים החשובים הללו.

לפרטים נוספים – לחצו כאן.

אירועים קרובים