תוכן שיווקי

"שינויים טכנולוגיים פותחים את המגזר העסקי לאמץ פתרונות שילוט דיגיטלי"

בראיון משותף, מתארים אורי שחר, מנהל התוכן בחברת CTV, ודביר גולדפיין, מנהל הטכנולוגיות בחברה, את הטרנדים החמים בתחום השילוט הדיגיטלי, מדוע יותר ויותר ארגונים בוחרים להחליף שלטים מודפסים בשילוט דיגיטלי ואת האופן בו שיווק וטכנולוגיה נפגשים בנקודות המכירה

02/12/2013 10:35

"השינויים הטכנולוגיים, ובעיקר הוזלה משמעותית ברכיבי חומרה והאלקטרוניקה, הם בין הגורמים המרכזיים שאנחנו מזהים לאימוץ של פתרונות שילוט דיגיטלי במגזר העסקי בישראל. אם בעבר העלות של פלטפורמה בסיסית לשילוט דיגיטלי, שכוללת מסכים ומחשב, התחילה מעשרות אלפי שקלים, הרי שהיום העלות ירדה לאלפי שקלים בודדים בלבד. עלות הציוד כבר לא מהווה חסם כניסה, כך שכיום נפתח תחום השילוט הדיגיטלי לכל חברה ומכול גודל". כך אומרים אורי שחר, מנהל התוכן ב-CTV, ודביר גולדפיין, מנהל הטכנולוגיות בחברה, בראיון שנערך בעקבות אירוע SOMO Marketing, שהתקיים באחרונה בהפקת אנשים ומחשבים.

CTV הוקמה ב-1999 והיא ממובילות תחום המדיה הדיגיטלית בישראל. החברה מספקת שירותי ניהול תוכן דיגיטלי ליותר מ-4,000 מסכי פרסום המותקנים במגזר האנטרפרייז. בנוסף, מנהלת החברה פעילות של פרסום באמצעות שילוט חוצות אליו נחשפים 2 מיליון איש ביום, ופעילות של הפקה וניהול שידורי אודיו המושמעים ביותר מ-60 מרכזי קניות ורשתות.

אורי, מה הטרנדים המרכזיים בארץ ובעולם בתחום השילוט הדיגיטלי?
הטרנד המרכזי הוא החיבור באמצעות פתרונות טכנולוגיים של מערך השילוט הדיגיטלי לצרכי הארגון בזמן אמת. מדובר בפלטפורמה טכנולוגית חכמה ומנוהלת, שמשתנה כול הזמן, ומסוגלת לתקשר עם כל דאטה בייס ארגוני.

הביקוש לשילוט הדיגיטלי כתוצאה מירידה משמעותית במחירי החומרהכך לדוגמה, רשת שיווק יכולה לקדם מוצר באמצעות שילוט דיגיטלי, אלא שכאשר אותו מוצר עומד להיגמר במלאי, פלטפורמת השילוט תקבל איתות ממערכת המלאי של הרשת, תוריד את הפרסום בזמן אמת, ותעבור לקדם מוצר אחר. אלו יכולות שהן בלתי אפשריות ללא ממשק טכנולוגי חזק בין מערך השילוט הדיגיטלי ובין מערכות המידע בארגון.

מהם השימושים המרכזיים כיום שארגונים עושים בשילוט דיגיטלי?
מגוון השימושים שארגונים עושים בהם שימוש הוא רב. חלק מהארגונים בוחרים בפתרונות שילוט דיגיטלי כדי לייצר ללקוח חוויית קנייה משודרגת ודיגיטלית, המאפשרת התאמה פרסונאלית בין הפרסום ללקוח ספציפי. ארגונים אחרים מנצלים את הפלטפורמה לתקשורת וניהול פנים ארגוניים, כאלו שמגיעים לכול עובד, במשרד או בשטח, ומאפשרים להעביר לכול אחד מהעובדים מסרים שיהיו רלוונטיים לשימושו, בשילוב שידורים חיים בעת הצורך.

דביר, מה הגורם המרכזי בעיניך לגידול המהיר בביקושים לשילוט דיגיטלי במגזר העסקי?
המודעות לתרומת מערכות השילוט הדיגיטלי כמנוע להגברת התנועה, הגדלת המכירות וחווית הלקוח, בשילוב ההוזלה בעלויות המסכים, התקשורת והמחשוב הביאה לכך שכול ארגון – גדול, בינוני או קטן – יכולים לפתח מערך של שילוט דיגיטלי שיעמוד לרשותו ויעבוד עבורו. ברגע שהתחום נפתח לשווקי ה-SMB אנחנו רואים גידול מהיר ביותר בביקוש ליישם פלטפורמות שילוט דיגיטלי.

שילוט דיגיטלי בקו הקופות – ממשק טכנולוגי הדוק בין פלטפורמת השילוט למערכות המידעלאן לדעתך התחום הולך מכאן?
הסינרגיה בין מערכות השילוט הדיגיטלי ועולם הסמארטפונים והטאבלטים הולכת ומתפתחת – בתחומי ניהול וצריכת התוכן. למשל, הפלטפורמה מאפשרת לאנשי השיווק והפרסום לנהל תכנים המוצגים בשילוט ישירות ממכשיר הסמארטפון שלהם. ללקוח נפתחות אפשרויות אינטראקטיביות ומהנות שמאפשרת לו לקבל את התכנים, המבצעים או הקטלוג ישירות למכשיר הסמארטפון. מערכות אלו יזהו לקוחות ויציגו עבורם מסרים מותאמים אישית במהלך המעבר שלהם על פני השלט.

כמו כן ניתן לראות עליה משמעותית בביקוש למסכי מגע אינטראקטיביים המאפשרים לצרכן להגיב למידע, לדפדף בתפריטים, ולבחור בקלות את המידע על המוצר המתאים לו.

לפרטים נוספים על החברה – לחצו כאן.

אירועים קרובים