תוכן שיווקי

הסתיים בהצלחה מחזור נוסף של סדנת פלטינום מבית ג'ון ברייס מכללת היי-טק ואנשים ומחשבים: קורס BI-Business Intelligence בעידן ה-Big Data

02/12/2013 16:23

מחזור נוסף של סדנת BI-Business Intelligence בעידן ה-Big Data, מבית ג'ון ברייס מכללת היי-טק וקבוצת אנשים ומחשבים, הסתיים בימים אלו. הסדנה הועברה בהנחייתו של אוֹרי זהבי, יועץ בתחום ה-BI ובעל ניסיון רב בהובלת פרויקטים רחבי היקף, המשמש כמרצה בקורסים ובכנסים רבים.

במסגרת הסדנה, נסקרה יכולת הארגון למנף את פתרון ה-BI להשגת יתרונות תחרותיים, בסביבה עסקית דינמית ומשתנה.

לדברי זהבי, שוק ה-BI הוא בעל מאפיינים ייחודיים מבחינת קצב הצמיחה, השינויים הטכנולוגיים וההתרחבות לתחומים עסקיים נוספים, אשר מרחיבים את גבולות הפתרון כל פעם מחדש. זו הסיבה שבסדנה הושם דגש על פתרונות BI מסורתיים לצד חדשניים, ובמיוחד על תחום ה-Big Data.

סדנת ה-BI היא מהוותיקות בקרב סדנאות 4×4. מטרתה לספק מענה מקיף לסוגיות השונות בתחום זה. כך למשל, היא מספקת סקירה של רכיבי פתרון ה-BI, בחינתם והתאמתם לצרכים העסקים, היכרות אינטימית עם שוק ה-BI הישראלי ומינוף פתרון ה-BI בעידן ה-Big Data, להתמודדות עם האתגרים הרבים הטכנולוגיים והעסקיים בפניהם ניצבים ארגונים כיום. "במהלך הסדנה המשתתפים למדו כיצד ניתן להיעזר בפתרון ה-BI על מנת שיהווה מכשיר עסקי רב ערך בידי הארגון", הוסיף זהבי.

בין משתתפי הסדנה, נכחו מקבלי החלטות בארגונים, מנהלי מערכות מידע, מנהלי תחום BI ו-DWH, ומנהלי פרויקטים ומנתחי מערכות מהתחום. המשתתפים שביעות רצון גבוהה מאוד בפגישת הסיום של הסדנה. לדבריהם, קיבלו בסדנה ידע וכלים שיסייעו להם במהלך עבודתם היומיומית.

בוגרי הקורס בתמונה קבוצתית

בוגרת הקורס בינה מאור, יועצת עסקית, אמרה עם סיומו כי "הסדנה חשפה בפני כלי פיתוח, שישמשו אותי בעבודתי מול הארגונים והחברות. הדרך המעניינת והמעמיקה בה הועברה הסדנה אפשרה לי להבין את היתרונות והחסרונות שבכל כלי. הבנה זו תאפשר לי שיקול דעת מקצועי בבחירת הכלים מול צרכי הארגון לפיתוח דו"חות BI".

לדברי ינון שבירו, סמנכ"ל שיווק בג'ון ברייס מכללת היי-טק, סדנה זו מועברת במחזוריות גבוהה וזוכה שוב ושוב לשבחים רבים על ידי המשתתפים, בזכות היכולת להציג תמונה רחבה של עולם ה-Big Data יחד עם כלים מעשיים בעלי ערך מוסף מיידי. לדבריו, אוֹרי זהבי, מתוקף תפקידו כאיש מקצוע מנוסה ומוביל בתחום ה-BI, מביא עמו לסדנאות אלו ניסיון מעשי רב ועשיר מעולמות תוכן מגוונים ומרתקים, בשילוב סיפורי לקוח רבים, עובדה אשר הופכת את חווית הלמידה למרתקת אף יותר.

בעקבות הצלחת המחזור האחרון, תיפתח בקרוב סדנה נוספת. לפרטים נוספים אודות סדנאות 4×4 ניתן לפנות לכרמית ג'אן בטלפון 03-7330733 או בכתובת המייל הבאה.

אירועים קרובים