תוכן שיווקי

בעקבות אירוע: רד-האט פיצה וטכנולוגיה

04/12/2013 13:47
רד-האט

מטריקס ערכה בשבוע שעבר אירוע בהשתתפות של יותר מ-600 משתתפים במסגרת סדרת מפגשי רד-האט, פיצה וטכנולוגיה. גולת הכותרת של המפגש הייתה השקה בישראל של הפתרון לניהול הענן Redhat CloudForms. רועי גולדנברג, יועץ רד-האט בכיר במטריקס, שליווה את תהליך החדרת ה-CloudForms בישראל, מסביר על כך.

רועי, מהן הבשורות שמביא Redhat CloudForms ומנין נובע הצורך בפתרון זה?
Red hat CloudForms מביא איתו את בשורת ניהול הענן בצורה חכמה ממקום אחד מרכזי. באמצעות הפתרון החדש מבית רד-האט ניתן לקבל את כל המידע אודות הסביבות השונות והמוצרים השונים המרכיבים את תשתית הענן בארגון ומחוצה לו. Red Hat CloudForms נוצר בכדי לאפשר לנו למוטט את המחיצות בין מוצרים שונים מיצרני תוכנה שונים המרכיבים את הענן של הארגון כמו: VMWare, Microsoft ,Amazon, Redhat ועוד. למעשה, הפתרון מאפשר למשתמשים, למנהלים ואנשי התשתיות לנהל את הענן הפרטי וההיברידי בתצורת SaaS אגנוסטית לתשתית שמתחת, לתכנן ולהבין את העלויות הנגזרות מכך וכל זאת ללא חשש מ-Vendor locking – הכרח לעבוד עם ספק אחד.

רועי גולדנברג, יועץ רד-האט בכיר במטריקס

CloudForms נותן לנו את היכולת לעשות Provisioning של שירותים אוטומציה של יצירת מכונות וירטואליות, כל זאת מבלי שמנהלי המערכת יהיו חייבים להתערב ישירות בכל פניה לשירות. המשתמשים מקבלים למעשה Self Service באמצעות פורטל וובי נוח עם קטלוג השירותים השונים אותם הם זכאים לצרוך על פי מנגנוני Access Role ו-Workflow Approval.  כך, Red Hat CloudForms רואה את כל התשתית בארגון ויודע להציג את המידע השלם אודות התשתיות ומסייע בביצוע Capacity Planning ו-Resource Management, תוך הבנה של העלויות השונות על ידי מנגנון Chargeback. ה-Red Hat CloudForms הוא פתרון שלם ומלא לניהול מרכבי הענן השונים.

כיצד משתלב Cloud Form באסטרטגיית המוצרים של רד-האט?
Red Hat CloudForms מהווה למעשה לבנה נוספת מבין פתרונות הענן שרד-האט הציגה בשנתיים-שלוש האחרונות, ומהווה למעשה חיבור בין שכבת ה-IaaS, המיוצגת על ידי Red Hat Enterprise Open Stack Platform ו-Red Hat Enterprise Virtualization, לשכבת ה-PaaS המיוצגת על ידי Red Hat Open Shift, ובכך לעטוף את כל מחזור החיים של שירותי הענן שלנו משכבת התשתית, דרך פריסת האפליקציה בענן ועד שהצרכנים יכולים לצרוך אותה כשירות ענן במודל SaaS".

לאלו ארגונים המוצר מתאים בשוק הישראלי?
"המוצר מתאים לארגונים בעלי תשתית או מספר תשתיות וירטואליזציה, ורוצים להתחיל לנהל אותן בצורה יעילה ומרוכזת מבלי להיות כבולים לספק זה או אחר. כמו כן הפתרון מאפשר לבצע את המעבר מעידן בו יש לנו ספק וירטואליזציה יחיד או יותר לכיוון הענן הפרטי וההיברידי, מעצם היותו מוצר המתממשק למגוון ספקי שירותי ענן ווירטואליזציה ולכלי הניהול הנלווים לסביבה זאת. Red Hat CloudForms מאפשר לנו למעשה לחבר את כל התשתית שלנו יחד לשירות אחד המאכלס בתוכו את שלל האפליקציות ושירותי הארגון. הוא מאפשר לראות את כל התשתיות ממקום אחד, לספק למשתמשים Self Service ולבצע עליו Chargeback או Show back".

אירועים קרובים