על המפה: המגזר הממשלתי-ציבורי של C3 – פרק ב'

חברי פורום C3 מבית אנשים ומחשבים נפגשו באחרונה באירוע מיוחד נוסף, במסגרת סדרת המפגשים המגזריים. הפעם, במלון כרמים שבקריית ענבים, התארחו המוזמנים המכובדים למפגש הראשון של מנמ"רי ומקצועני המגזר הממשלתי-ציבורי. פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, הנחה את האירוע, שמשך אליו עשרות נציגים ממשרדי הממשלה, המגזר הציבורי והמוניציפלי, שהאזינו להרצאות, מצגות ותובנות מפי אנשי חברות המגזר הממשלתי-ציבורי לשיפור ה-IT ולמען שיפור השירות לאזרחים – מבחן התוצאה האולטימטיבי. עוד הרצו יועצים נבחרים ובולטים על כיצד מגזר זה ייעל את עבודת ה-IT שלו בעידן ים הנתונים, הרשתות החברתיות, המובייל והענן. ומעבר לכך, כמובן, נטווקרינג בין משתמשים וספקים והרבה מצב רוח טוב. אז מי ומי בנצפים?

נצפים מאזינים: קרן קציר שטיבל, מנהלת השיווק של ממשל זמין, ואלון בן צור, מנכ"ל בינת, המוביל אותה ביד רמה

ירון רפפורט, מהנדס מערכות נט-אפ ישראל, הציג את מערכת ההפעלה החדשנית והמעודכנת Clustered Data On Tap לניהול האחסון בדור האפליקציות, הטובה ביותר. למה? כי היא אחידה ואחודה לכל היקף אחסון, ואין צורך להחליפה ככל ההיקפי הנתונים גדלים בארגונים הציבוריים ובכלל

נט-אפ הציגה יתרונות מערכת הפעלה אחודה, יחידה וכוללת לכל רמות האחסון ופרוטוקוליו

נצפה משתתף: יורם ביטון, CTO במוסד לביטוח לאומי

נצפה משתתף נוסף: איתמר קורנפלד, מנמ"ר עיריית ירושלים והממונה על אבטחת המידע

אלון חיימוביץ, סמנכ"ל הנדסה בסיסקו ישראל, טען כי "אנחנו נמצאים על סף עידן חדש, 'האינטרנט של הדברים', שבו קצב החיבור של מכשירים לאינטרנט ילך ויגבר. ובניגוד למה שחושבים, רוב העולם לא מחובר לאינטרנט. ארגונים נערכים כיום לעולם אחר, הרבה יותר מתוקשר, מחובר לרשת, שישנה את הדרך בה אנחנו חיים". סיסקו צופה גם את השימוש בווידיאו: "עד השנה הבאה, מרבית התעבורה ברשת תהיה מבוססת וידיאו, וזה ילך ויגדל פי ארבעה בכל שנה"

האינטרנט של הדברים - הפלטפורמה הבאה עליה סיסקו תבסס את המשך צמיחתה המואצת זה כבר רבע מאה

נצפה עופר שוויקי, CTO במשרד הרווחה

ברק שחר, מנמ"ר מרכז השלטון המקומי

המשך יבוא…

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים