אי-כנס סייבר ושמונת המארגנים

200 האקרים ומומחי אבטחה נפגשו באחרונה באי-כנס בנושא סייבר, שנערך בקמפוס שפיים של בנק הפועלים. האירוע היה האי-כנס השלישי בנושא סייבר שנערך בישראל, שהתקיים בעידודו ד"ר יוסי ורדי ובהשראת כנסי כינרנט. הפעם, לצד העיסוק המקצועי בפן האבטחה, הוזמנו לאירוע המיוחד גם משתתפים רבים אשר עוסקים גם בתרבות הסייבר.

מארגן האירוע היה מני ברזילי מבנק הפועלים, כאשר בין העוזרים הרבים במלאכת ההפקה ניתן לציין את עידו שפירא, ליאור זלמנסון, אוראל אלימלך, יעל שני, אורי אביב, תמר אוברסקי, ד"ר נמרוד קוזלובסקי, וכמובן את ד"ר ורדי, כאמור, שתחת השגחתו התנהל האירוע ללא דופי.

אירועי האי-כנס מופקים ומאורגנים על ידי המשתתפים שהוזמנו מראש על ידי היוזמים. הם אלו שגם שיוצרים את תכני האירוע ללא כל הודעה מוקדמת. על פי המסורת, נוצרת תוכנית האירוע ביום האירוע עצמו, כאשר כל אחד מהמשתתפים מוזמן לרשום את שמו על הלוח שמוצב בכניסה ולהציע אחד מהבאים: הרצאה, הפעלה, פאנל, סדנה ומשחק, בכל נושא שיבחר, בין אם בתחום הסייבר, אבטחת מידע או בהפעלת המשתתפים. כל מרצה יכול לנסות ולקדם את ההרצאה שלו ככל יכולתו, ומיד עם סיום הזמן שנקבע עבורו הוא חוזר להיות מאזין צמא ידע להרצאותיהם של האחרים.

ואכן, האירוע התנהל בהרמוניה מופלאה. כך נהנו מאות הנוכחים מידע מקצועי שהועבר על ידי טובי המומחים, ללא כל מודרציה חיצונית, וכן מפעילות נטוורקינג איכותית ביותר. כולם מוזמנים להגיע למפגש הבא – מומלץ ביותר.

מארגני האי-כנס. מימין: עידו שפירא, מני ברזילי, ליאור זלמנסון, אוראל אלימלך, אורי אביב, יעל שני, נמרוד קוזלובסקי ותמר אוברסקי. צילום: פלי הנמר

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים