גוגל אישרה: אנחנו מפתחים טכנולוגיות רובוטיקה

החברה מסרה כי היא רכשה בחצי השנה האחרונה חברות בתחום כדי לסייע לה ביכולות הייצור ● אנליסטים מזהירים כי גוגל עלולה לאבד במהלך הזה את המיקוד שלה ולהרתיע משקיעים

גוגל (Google) מסרה כי רכשה בחצי השנה האחרונה חברות רובוטיקה, במטרה לפתח טכנולוגיות משלה בתחום. בכך אישרה החברה את הידיעה שפורסמה אתמול (ד') בניו-יורק טיימס (New York Times) לפיה היא מפתחת טכנולוגיות רובוטיקה שישמשו אותה בפעילויות הייצור שלה, בין השאר להרכבה של מכשירי אלקטרוניקה. על פעילויות הרובוטיקה בגוגל מופקד אנדי רובין, מיוצרי אנדרואיד (Android).

פטריק מורהד, אנליסט מ-Moor Insights & Strategy, אמר כי "אני צופה שגוגל תיכנס לתחום הרובוטיקה וכבר כיום היא לא רחוקה מפיתוח של מכונית אוטונומית. הטכנולוגיה שמשמשת לפיתוח רובוטים לא שונה מזו המשמשת לפיתוח של המכונית הזו".

הוא הוסיף שטכנולוגיות המשמשות לחיפוש ולמיקוד מודעות ממלאות תפקיד חשוב גם ברובוטיקה. "זיהוי עצמים יכול לשמש הן לרובוטים והן לחיפוש ויזואלי", ציין. עם זאת, מורהד הזהיר כי גוגל מסתכנת בכך שהיא עלולה לאבד את המיקוד. "חשוב שגוגל תפריד בין המחקר והפיתוח בתחום הרובוטיקה לבין פעילויות הליבה שלה, אחרת היא עלולה להרתיע משקיעים שיחששו שהחברה מאבדת את המיקוד שלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים