תוכן שיווקי

לקראת כנס eGov

05/12/2013 16:05

QlikView, שדורגה על ידי מגזין פורבס (Forbes) היוקרתי כחברת הצמיחה השלישית בגודלה בארה"ב, מציגה פלטפורמת BI ו-Business Discovery המכילה את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר שקיימות בתחום, יחד עם כלי שליטה, בקרה והפצה הנדרשים לחברות גדולות (Enterprise Ready) כשהתוצאה היא כלי עם יכולות ייחודיות.

QlikView Israel היא חברת ה-BI המובילה בישראל והיא מייצגת יותר מ-10 שנים את תוכנת ה-QlikView, המוטמעת ביותר מ-750 ארגונים מובילים בארץ.

QlikView Israel פעילה שנים רבות במספר רב של משרדים ממשלתיים ביניהם: המשרד לאיכות הסביבה, משרד הבינוי והשיכון, משרד הבריאות ומשרד החינוך, והן בגופי סמך ממשלתיים רבים כגון משטרת ישראל, שע"מ, רשות המסים, צה"ל, נתיבי ישראל ועוד.

הפתרון מאפשר הטמעות קצרות מאוד, עצמאות למשתמשים העסקיים, בגופים הממשלתיים, היכולת לגלות ערכים מוספים חדשים ולשתף עמיתים בתהליך קבלת ההחלטות באופן פשוט ומאובטח. בנוסף, המשתמשים נהנים מיכולות הפצה ותזמון של דו"חות ומצגות מבוססות QlikView – למייל, לטלפונים הניידים או למחשבים האישיים, דבר המאפשר להם יכולת קבלת החלטות גם כאשר אינם נוכחים במשרד.

המערכת מגיעה עם מנגנוני שליטה, ניהול ובקרה על מכלול הפעולות והתהליכים המתקיימים, והיא מאפשרת למחלקת ה-IT מצד אחד לתת יכולות Self Service BI אמיתיות למשתמשים, ומצד שני את יכולת הבקרה תוך שמירה על אמת ארגונית אחת.

לתאום פגישה להכרת המערכת בביתן QlikView בכנס E-GOV, ניתן ליצור קשר בכתובת הבאה.

לאתר החברה לחצו כאן.

אירועים קרובים