IFN השיקה גרסה חדשה של Datacap IBM עם תמיכה בעברית

המערכת מיועדת לאיסוף אוטומטי של מידע ממסמכים בפורמטים מובנים ולא מובנים, כמו חשבוניות, טפסי תביעה והחזרי מס ● היא מאפשרת לקלוט את המסמכים ממספר מקורות מידע, כגון סורקים, פקסים, אי-מיילים וספריות רשת

IFN מקבוצת יעל תוכנה הודיעה כי השיקה בישראל גרסה חדשה של מערכת Datacap IBM, שכוללת בראשונה תמיכה בעברית. זאת, במקביל להשקתה בשאר העולם.

הגרסה החדשה מיועדת לאיסוף אוטומטי של מידע ממסמכים בפורמטים מובנים ולא מובנים, כמו חשבוניות, טפסי תביעה והחזרי מס. היא מאפשרת לקלוט את המסמכים ממספר מקורות מידע, כגון סורקים, פקסים, אי-מיילים וספריות רשת. כמו כן, ניתן לייצא את התוצרים למערכות Sharepoint, יבמ (IBM), סאפ (SAP) ועוד.

התמיכה בעברית כוללת אפליקציה לעמדת המפתוח וכן יכולות OCR לכיתוב עברית המתבסס על מנוע של Abbyy, המשולב כ-OEM במוצר. המוצר כולל מעתה תמיכה מלאה בזיהוי OCR של מסמכים בעברית, מסכי סריקה ומפתוח בממשק עברית וכן בהזנת שדות מימין לשמאל.

המערכת מזהה את הטופס, בודקת את חוקיות השדות ומשלימה את הנתונים בתוכנה. לכן, על פי החברה, היא מותאמת גם לרמת סריקה שולחנית. למוצר קיים ממשק ייצוא של הפענוח והחומר הנסרק למוצרי ECM של יבמ, Documentum ו-Sharepoint.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים