טוויטר יהיה זמין גם בטלפונים סלולריים שאין להם גישה לאינטרנט

בעלי מכשירים ממדינות מתפתחות יוכלו לקבל עדכונים מהרשת החברתית באמצעות קוד פשוט ● ל-80% מהמשתמשים במדינות אלה עדיין אין גישה לאינטרנט בטלפון שלהם וזו תהיה הפעם הראשונה בה הם יוכלו לגלוש בטוויטר

רגע עם טוויטר

גם גולשים שאין להם גישה לאינטרנט יוכלו מעתה להשתמש בשירותיה של טוויטר (Twitter) במכשיר הנייד שלהם – אולם רק במדינות מתפתחות. השירות יוצע החל מהרבעון הראשון של השנה הבאה, באמצעות הסטארט-אפ U2opia Mobile, שכבר מציע באופן דומה את פייסבוק (Facebook) ו-Google Talk – כך מסר סומש מנון, מייסד ומנכ"ל החברה.

הוא הסביר כי ה-"גלישה" בטוויטר אופליין תבוצע באמצעות קוד פשוט אותו יחייגו המשתמשים ולאחר מכן יקבלו אוסף של עדכונים בנושאים פופולריים מהרשת החברתית. לדבריו, יותר מ-11 מיליון בני אדם משתמשים כיום ב-Fonetwish של U2opia Mobile, שבאמצעותו יוצע השירות. Fonetwish מבוסס על פרוטוקול USSD שאינו תומך בצפייה בתמונות או בסרטונים "ומשום כך הוא מתאים מאוד לטוויטר, שמבוססת בעיקר על טקסטים קצרים", אמר מנון.

ל-80% מהמשתמשים בשווקים מתפתחים עדיין אין גישה לאינטרנט בטלפון שלהם, הוסיף. השירות של U2opia Mobile פועל ב-30 מדינות ובשבע שפות, בעיקר באפריקה ובדרום אמריקה, בשיתוף פעולה עם חברות טלקום מקומיות. מנון ציין כי "עבור רבים ממשתמשי הקצה במדינות מתפתחות זו תהיה החוויה הראשונה בטוויטר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים