עד 10: האפליקציה שמאפשרת לאכול ובזול

לא לכולם יש כוח להכין בכל יום אוכל לעבודה ורבים מאיתנו מוצאים את עצמם משלמים יותר מדי במסעדות ● עד 10 חוסכת את הצורך לחפש מנות זולות לבד ומאפשרת להשאיר יותר כסף בכיס

העידן הנוכחי דורש מאיתנו שעות רבות בעבודה, יותר מדי, עד שלפעמים אין לנו זמן או כוח להכין לנו אוכל ליום המחרת בצהרים. לעתים אנחנו אפילו נדרשים לעבוד מהבית, כך שבמקום על הסירים, או כל פעולה אחרת בבית, אנחנו נמצאים על המחשב. כך, רבים מאיתנו מוצאים את עצמם לעתים קרובות משתרכים בתור במסעדה או המזנון שליד העבודה, מחכים למנת הסלט, התבשיל או הבשר, לאלה שאוכלים. התענוג הזה מצטבר למשלמים סכומים לא מבוטלים, שיכולים להסתכם למספר בן ארבע ספרות בכל חודש.

אלא שאי אפשר לבזבז את כל המשכורת החודשית, או חלק ניכר ממנה, על ארוחות צהריים במסעדות שרק לקרוא את התפריט שלהן גורם כאבים בכיס. בפרט לא עם יוקר המחייה שמשתולל בשנים האחרונות ולא נראה לו פתרון באופק.

חיפוש אחרי מנות זולות יכול להיות מורכב, משום שבדרך כלל, אם אנחנו אוכלים בחוץ בשעות הצהרים, אנחנו מסתפקים באחד המקומות הראשונים שנמצאים ליד מקום העבודה שלנו או מקום הפגישה אליה אנחנו צריכים להגיע או ממנה אנחנו יוצאים. אין הרבה זמן וחשק לרדת לעומק ולחפש מסעדה רק על פי שיקולי תקציב.

עם זאת, מי שמעוניין לסיים את ארוחת הצהרים בכל זאת בלי תחושה שבזבז עליה הרבה כסף, יכול לעשות זאת בעזרת האפליקציה עד 10. השם של האפליקציה מטעה, משום שניתן למצוא בה גם מנות שעולות יותר מ-10 שקלים – 20 או 30, שזהו המחיר המקסימלי – אולם המטרה שלה פשוטה וטובה: למצוא לכם מנות זולות בקרבת מקום.

עד 10 היא אפליקציה מאוד פשוטה לשימוש. המסך הראשי כולל אפשרות לבחור כמה אתם רוצים להוציא על הארוחה ולחיצה על כפתור החיפוש מובילה לרשימה שמכילה את שמות המקומות בהם ניתן למצוא מנות שעלותן עד הסכום הנבחר. האפליקציה ממיינת את המקומות לפי המרחק שלהם מהמקום בו המשתמש נמצא, בהתבסס על ה-GPS של המכשיר.

לחיצה על שם של מקום מציעה את שמות המנות המוצעות ואת המחירים שלהן, לפי סדר עולה, מהנמוך לגבוה. לחיצה על הכפתור מפה מציגה את הכתובת המדויקת באמצעות מפה של גוגל (Google), כמו במסך התפריט, בתוספת מספר טלפון, אם הוא סופק. יש גם לחצנים שמאפשרים לדעת מהן שעות הפתיחה של המקום (שוב, אם הוא סופק) והאם הוא כשר או לא.

האפליקציה מאפשרת בנוסף לדווח על נתונים לא נכונים, אם מצאתם כאלה, באמצעות הכפתור "מצאתי טעות", שנמצא בתפריט הראשי. שם המקום והכתובת כבר מוכנסים, והמפתחים מבקשים להכניס את שם העיר, אם הוא לא הוכנס. כל מה שנדרש הוא לכתוב מהי הבעיה ולשלוח את הטופס.

מדובר באפליקציה חברתית, הן בגלל השאיפה למצוא אוכל במחיר זול ככל הניתן והן מאחר שלצד בעלי המסעדות, גם הלקוחות יכולים להכניס נתונים ולהמליץ עליהן – או שלא. אלא שעובדה זו מהווה גם חיסרון של האפליקציה, שכן יש מקומות שהמידע שתמצאו עליהם חלקי בלבד ויש מקומות שכלל לא מופיעים באפליקציה, כי אף אחד לא טרח להכניס מידע עליהם.

עם זאת, מדובר באפליקציה טובה מאוד עבור מי שלא הספיק או אין לו כוח להכין לעצמו אוכל אבל עדיין רוצה לסיים את הארוחה מבלי לסיים את הכסף בכיס. שיהיה בתיאבון.

להורדה מ-Google Play לחצו כאן.

להורדה מ-AppStore לחצו כאן.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. sathack

    חוץ מבתל-אביב, האפליקציה תהיה ריקה למדי...

אירועים קרובים